andre3028 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja blir en artig kamp det. Forhåpentligvis med mange mål. Tror Tyskland klarer å dra seiern iland her, visst ikke dyret i England våkner. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Tviler på at England klarer å slå Tyskland. Tror desverre at England blir overkjørt og det ender 3-0 til Tyskland... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Æsj, England og USA videre... Ingen fare. Regner med at Italia ordner opp og gjør opp for denne dagen og ryker på trynet ut av VM i morra. Så blir ting gode igjen. New Zealand videre hadde vært litt søtt da. Men Italia vikrer ganske sikre. Tror ikke Italia taper, eller at New Zealand vinner, så da er det bare loddtrekning som kan sende dem ut. spørs hvor sikkert dette med Italia er da. meget spennende her nå... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Æsj, England og USA videre... Nå går vel Tyskland og Australia videre også da, for å gjøre dagen fullverdig.. Ingen fare. Regner med at Italia ordner opp og gjør opp for denne dagen og ryker på trynet ut av VM i morra. Så blir ting gode igjen. Se der du! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Meh. Kan ikke skjønne at VM skal bli så mye bedre når et drittlag som Slovakia som jukser mye mer enn Italia samt er et dårligere lag går videre. Kjedelig at lite kreative spillere med masse vinnervilje blir det avgjørende i flere av VM's kamper. Jeg er en forkjemper for rått talent og gode prestasjoner, framfor kjedelige sliteseiere. Endret 24. juni 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Da må du jo hate USA da. De har ikke gjort annet enn å slite seg til avansement. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Meh. Kan ikke skjønne at VM skal bli så mye bedre når et drittlag som Slovakia som jukser mye mer enn Italia samt er et dårligere lag går videre. Et lag som spiller tversover pasninger på egen 20 meter og mister ballen ofte mellom egen 16 meter og midtstreken er et ekstremt dårlig fotball lag. De kan ha så mange Lionel Messi, Ronaldo eller Maradonnas de vil. Så lenge de bruker taktikker som vi så Italia gjorde igår og spiller med VM`s kanskje dårligste midtstopper, Cannavaro, så kan de ikke gå videre. Italias landslag er det dårligste laget vi har sett fra støvellandet på minst 30 år. Ellers et veldig morsomt poeng at VM finalen for 4 år siden ble spilt av to lag som begge ender som jumbo i VM. Selv New Zealand har gjort det bedre en Italia og Frankrike. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Lukter dramatisk kamp hva klokkeslett og kanaler går tyskland - england på??? HJELP!!! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 16.00 på søndag er det etter hva jeg har fått med meg, på TV2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Meh. Kan ikke skjønne at VM skal bli så mye bedre når et drittlag som Slovakia som jukser mye mer enn Italia samt er et dårligere lag går videre. Et lag som spiller tversover pasninger på egen 20 meter og mister ballen ofte mellom egen 16 meter og midtstreken er et ekstremt dårlig fotball lag. De kan ha så mange Lionel Messi, Ronaldo eller Maradonnas de vil. Så lenge de bruker taktikker som vi så Italia gjorde igår og spiller med VM`s kanskje dårligste midtstopper, Cannavaro, så kan de ikke gå videre. Italias landslag er det dårligste laget vi har sett fra støvellandet på minst 30 år. Ellers et veldig morsomt poeng at VM finalen for 4 år siden ble spilt av to lag som begge ender som jumbo i VM. Selv New Zealand har gjort det bedre en Italia og Frankrike. Totalt sett i gruppespillet har ikke Italia vært noe dårligere enn England spillemessig. Italia kunne heller spilt dårligere mot Paraguay og tapt der for så og spille like mye bedre mot Slovakia og slått dem og gått videre. Sånn sett hadde de gått videre med omtrent samme kvalitet som det de gikk ut med nå. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Et lag som spiller tversover pasninger på egen 20 meter og mister ballen ofte mellom egen 16 meter og midtstreken er et ekstremt dårlig fotball lag. De kan ha så mange Lionel Messi, Ronaldo eller Maradonnas de vil. Så lenge de bruker taktikker som vi så Italia gjorde igår og spiller med VM`s kanskje dårligste midtstopper, Cannavaro, så kan de ikke gå videre. Du kunne ikke omtalt det enda mer generelt? Dette er Italiensk fotball, fotball du åpenbart ikke forstår deg på, tversoverpasninger, støttepasninger, det er Italiensk fotball. At du kan referere til et par tre balltap ved 20 metern, som eksempelvis i går, er for meg ufattelig, skal dette være et argument som forklarer majoriteten av de Italienske pasningene ved 20 meteren? Cannavaro var langt ifra den dårligste i den bakre 4'ern vår, Juventus dritten Chiellini var det rett og slett slitsomt å se på. Han fremstår som en usikker og lite oppdatert fyr utpå der, som en junior spiller. Ja, det er bare å sitere mine eldre innlegg ang Chiellini. Italias landslag er det dårligste laget vi har sett fra støvellandet på minst 30 år. Dette her er så latterlig som det går an å få blitt. Rett og slett lavmål. Dette gruppespillet og forberedelsene til dette verdensmesterksapet, har er en utopi av Italia i disse fasene. Forskjellen er at vi nå ikke kom videre, uflaks og litt udyktighet. ...Og nei, jeg er ikke imponert av Italia i dette VM'et, men vi må ikke bli historieløse heller. Hva La Gazzetta og andre Italienske aviser har skrevet og skriver er irrelevant, Italienere generelt sett har ikke hatt noen som helst tro foran dette VM'et. Lippi har dessverre blitt et objekt som det er veldig lett å kritisere, mye er berettiget, men det er liten tvil om at han (Lippi) er et hatobjekt Nr 1 i Italiensk presse. Mye av journalistikken lider av nettopp dette. Endret 25. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) "VI" kom ikke videre? Er du Italiensk? Endret 25. juni 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Han er nok en liten Mafioso ja Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Lavmål å si at landslaget er det dårligste på noen år? Ærlig talt, litt må man tåle. De har vært ræva, og de havnet i en enkel gruppe. Hva forventer man, at de blir sett på som guder uansett hva? VM er over for Italia, men de kommer sterkere tilbake. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 LunaticFanatic: Ja, jeg kommer egentlig fra Trastevere, født og oppvokst etter god gammel Romersk tankegang. Jeg skriver 'Vi' da jeg heier på Italia, elsker alt ved det landet og ellers følger med på Italiensk fotball. På lik linje med at dere sier 'Vi' Til United eller hvem du nå enn heier på. Jotun: Popobawa: Vet ikke hvorfor jeg gidder å gi deg et svar tilbake, men det måtte komme; Noen år? For meg er 30 år endel, spesielt i fotballens verden. Av en eller annen grunn skriver du utifra at jeg er innbitt, dette er helt feil, hvordan du har kommet frem til noe slikt hadde vært fint å vite? Anbefaler deg på det sterkeste å lese mitt siste sitat. Jeg skriver at forberedelsene til dette VM'et og den innledende runden er utopi på hvordan Italia fremtrer. For å forenkle det enda litt mer for deg; Hva er forskjellen mellom årets VM, for Italia, og det i 2006? Jo, en dommerfeil (...Ihvertfall ifølge de Svensek ekspertkommentatorene). Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ja, er enig at 30år er litt drøyt. Nei, virket bare som at du var litt innbitt, tonen i innlegget. Du kommer alltid med et svar, uansett om du vil eller ikke. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 gjett hvem som skal kjøpe 3 grandiosa, 1 cola, 1 chipspose av typen god og dyr og masse sjokolade hver eneste kamp i slutten frem mot finalen!! finalekveld skal jeg spise gulerøtter og brokkoli Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Du kommer alltid med et svar, uansett om du vil eller ikke. Jeg lider dessverre av denne sykdomen Grandiosa? Bånnfyll. Kebab er på vei (Under kampen), forhåpentligvis klarer de jævla slibrige Tyrkerne å steke det hjemmelagde brødet ordentlig denne gangen. Endret 25. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg skriver 'Vi' da jeg heier på Italia, elsker alt ved det landet og ellers følger med på Italiensk fotball. På lik linje med at dere sier 'Vi' Til United eller hvem du nå enn heier på. Det er jo en liten forskjell på klubblag som er internasjonal og et landslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå