Prinz Poldi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det viktigste er alikevel å unngå skader på våre spillere Hehe, signerer denne. Den eneste gangen jeg satte meg opp i stolen under Frankrike-kampen var da Bacary Sagna ble stygt stemplet på standfoten. Underholdningen i et VM er fantastisk med ordentlig tilhørighet og engasjement føler jeg ikke. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Synes det er rart at folk er overraska over valget av Heskey. Det var akkurat som forventet. Heskey er ein meir komplett spelar ein Crouch og da tenker eg fysisk. Crouch kommer heilt sikkert til å få spele utover i turneringen. Nå tenker jeg helst i forhold til Darren Bent, som scorte 21 mål mer enn Heskey denen sesongen, og det for et langt svakere lag. At Bent ikkje er tatt ut er forbi min forståelse også. Ein av dei beste spissene i PL og det med eit Sunderland lag bak seg. Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 England Vinner lekene lett over USA idag ! Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Rooney sin form i Manchester denne sesongen er alene nok til å svare på "hvorfor vinner England idag ? " Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Denne halvtimen går nok sakte. Få match nå. Ser Norges kvalikkamp til håndball-VM (TV2) mens jeg venter. Tida går fortere på denne måten. Skjønner ikke hva Heskey gjør på banen i en VM-kamp. Fyren er ikke fast på sitt klubblag engang, hvorfor starter han i VM? Hadde foretrukket Agbonlahor i troppen i stedet for denne gamlingen. Ellers er laget som forventet. Blir spennende med Green i mål. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Gleder meg faktisk til å se Rooney spille i dag. Nå som det ikke er United som spiller trenger jeg ikke å hate ham like intenst som jeg vanligvis gjør. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Tror ikke resultatet i dag spiller så stor rolle, med mindre noen av lagene taper stort. England kan bli litt shaky om de ikke klarer bedre enn uavgjort, men tror de skal vinne gruppa med mindre de taper her. Har store forventninger til England. Kanskje litt for store. USA er alltid gode i VM og kommer seg som regel til neste runde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Gleder meg faktisk til å se Rooney spille i dag. Nå som det ikke er United som spiller trenger jeg ikke å hate ham like intenst som jeg vanligvis gjør. Samme kan sies om Lampard og Stevie G egentlig. Holder med England i VM, men har ingenting til overs for JT. Han kan gjerne skade seg for min del. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Da var det satt litt betting på kampen og. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Skjønner ikke hva Heskey gjør på banen i en VM-kamp. Fyren er ikke fast på sitt klubblag engang, hvorfor starter han i VM? Hadde foretrukket Agbonlahor i troppen i stedet for denne gamlingen. Ellers er laget som forventet. Blir spennende med Green i mål. Synes det er rart at folk er overraska over valget av Heskey. Det var akkurat som forventet. Heskey er ein meir komplett spelar ein Crouch og da tenker eg fysisk. Crouch kommer heilt sikkert til å få spele utover i turneringen. Akkurat. Det er sånn Capello vil kjøre, så det får bare være nå. Har dere som er sååå imot at han spiller sett statistikken? Husker ikke helt men tror det er noe sånt - Rooney scoret 10 siste kampene med Heskey og 2 uten Heskey (på like mange kapmer). Han er perfekt for spisspartner til Rooney, det er akkurat det Darren Bent IKKE er. Simple. (Jermaine Defoe er litt bedre men ikke sterk nok) COME ON ENGLAND, COME ON YOU THREE LIONS, COME ON WAAZZZZZZZZZZAAAAAAA!!! Endret 12. juni 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Da var det satt litt betting på kampen og. Hva da? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Vepsebolet lever fortsatt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Vepsebolet lever fortsatt. Under nasjonalsangen også. Tullinger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Yup Martin, James er halvskadet/har vært dårlig i det siste. Hart har ikke efaring. Green har vært en av årets keeper i PL, hva er så huh? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Da var det satt litt betting på kampen og. Hva da? England med 2 mål og 3-1 samt Rooney som første målscorer. Skulle egentlig ta Rooney scoret i kampen, men tok feil. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Frysninger! Samme her! Sick! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Yup Martin, James er halvskadet/har vært dårlig i det siste. Hart har ikke efaring. Green har vært en av årets keeper i PL, hva er så huh? Visste ikke at James var halvskadet. Han er mitt førstevalg ihvertfall. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) England med 2 mål og 3-1 samt Rooney som første målscorer. Skulle egentlig ta Rooney scoret i kampen, men tok feil. Da får jeg krysse litt fingrer for det, da. Heier ikke på noen spesielle i denne kampen, vil bare se gøy fotball. Endret 12. juni 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå