Gå til innhold

VM: Gruppe C (England, USA, Algerie, Slovenia)

Latias

Gruppe C  

113 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting skal sies. Noe som er verre enn publikum som piper mot spillere er spillere som klager på at publikum piper mot dem. Gamsten og Riise gjorde vel noe lignende for et år siden. Et tegn på at de ikke innser hvor ræva de spiller. De kom jo sterkere ut av det, spørs om det samme skjer for England.

Både Gamst, Riise og Rooney hadde sin fulle rett til å gjøre det de gjorde! Publikum er ment å støtte laget og ikke demoralisere de!

Vil heller si at når pipingen stoppet, så ble de bedre. Alle spillere har sine tider i motgang og piping hjelper da ikke en dritt!

Lenke til kommentar

2 uavgjort og 1 seier er ikke all verdens. Har litt mer tro på de som har vunnet alle kampene sine med god margin.

Italia vant faktisk i 1982 etter å ha spilt uavgjort i alle tre kampene. Det er til nå siste gang at VM ble vunnet av et lag som ikke ble gruppevinner i innledende gruppespill. De siste tre VM-ene har riktignok blitt vunnet av lag som vant alle tre gruppekampene.

Lenke til kommentar

Æsj, England og USA videre... Nå går vel Tyskland og Australia videre også da, for å gjøre dagen fullverdig..

Ingen fare. Regner med at Italia ordner opp og gjør opp for denne dagen og ryker på trynet ut av VM i morra. Så blir ting gode igjen.

Lenke til kommentar

2 uavgjort og 1 seier er ikke all verdens. Har litt mer tro på de som har vunnet alle kampene sine med god margin.

De har jo ikke hatt dommerne på sin side heller, men at de vinner tviler jeg på. Håper i hvert fall på kvartfinale!

Lenke til kommentar

Æsj, England og USA videre... Nå går vel Tyskland og Australia videre også da, for å gjøre dagen fullverdig..

Ingen fare. Regner med at Italia ordner opp og gjør opp for denne dagen og ryker på trynet ut av VM i morra. Så blir ting gode igjen.

New Zealand videre hadde vært litt søtt da. Men Italia vikrer ganske sikre. Tror ikke Italia taper, eller at New Zealand vinner, så da er det bare loddtrekning som kan sende dem ut.

Argentina er nå hvertfall videre, mens Nederland og Japan kan sammen med Italia gå videre imorgen. Sammen med Serbia idag utgjør det de 5 favorittene mine dette VM.

Lenke til kommentar

New Zealand videre hadde vært litt søtt da. Men Italia vikrer ganske sikre. Tror ikke Italia taper, eller at New Zealand vinner, så da er det bare loddtrekning som kan sende dem ut.

Argentina er nå hvertfall videre, mens Nederland og Japan kan sammen med Italia gå videre imorgen. Sammen med Serbia idag utgjør det de 5 favorittene mine dette VM.

Nederland er også videre uansett hva som skjer

Lenke til kommentar

jeg visste jo at Terry var en god spiller, men likte ikke han særlig:D

i dag ble jeg virkelig imponert av ham, da han kastet seg inn med hodet først på det skuddet i feltet.

Endret av atxo
Lenke til kommentar

Terry er ikke noe særlig redd for hodet sitt nei. Likevel så var det ikke akkurat imponerende den samlede prestasjonen til det engelske laget. De slo et ganske dårlig slovensk lag 1-0. Tror det trengs mer for å komme noe vei i dette mesterskapet.

Men det er en fremgang da. Aldri en fordel å bråstarte i VM

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...