Gå til innhold

VM: Gruppe C (England, USA, Algerie, Slovenia)

Latias

Gruppe C  

113 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om england fansen buet gjennom kampen også, eller buet de bare ettr kampen? Buet de under kampen så er jeg enig med Rooney, men hvis de bare buet etter kampen så har ikke Roonay noe han skulle sagt. Hva forventet han, at de skulle klappe han av banen.

Lenke til kommentar

Det var da lett å høre under TV2's sending at det var buing under kampen? Fullt forståelig, selvsagt. Supportere som har reist jorda rundt og sikkert brukt enormt med tid og penger for å støtte laget sitt blir regelrett pisset på av sine egne, overbetalte "helter." Sånt er jeg glad for å se at man ikke finner seg i. :)

Lenke til kommentar

Hvis det er slik Husam sier så skjønner jeg Rooney, det hjelper ikke å bue på spillerne under kampen. De gjør bare spillerne dårligere og mer frustrerte. Etter kampen er det tross alt 4 dager til neste kamp så da gjør det ikke noe å få klar beskjed av fansen at dette var for dårlig.

Lenke til kommentar

Det var da lett å høre under TV2's sending at det var buing under kampen? Fullt forståelig, selvsagt. Supportere som har reist jorda rundt og sikkert brukt enormt med tid og penger for å støtte laget sitt blir regelrett pisset på av sine egne, overbetalte "helter." Sånt er jeg glad for å se at man ikke finner seg i. :)

Hvilken lønn har de under VM da?

Og overbetalte? Fotball har vel ikke noe statsstøtte eller skatte lette.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Får jo en finfin sum av forbundet og eventuelle bonuser.

Fotballspillere ikke overbetalte? Mener du virkelig det?

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Fotballspillere får lønnen fra klubbene. Klubbene får penger fra tv avtaler, reklameavtaler osv. De tjener penger ut i fra markedsverdien på produktet de skaper.

Ingen statlig støtte. Betaler skatt som de fleste andre. de tjener pengene fair

Lenke til kommentar

De tjener helt ekstremt godt under VM, mange av dem. Jeg vil tro de fleste engelske spillerne drar inn noen svimlende summer i løpet av mesterskapet. Nei, de får ikke statsstøtte eller skattelette. Men det er publikum som betaler for luksusvillaen og sportsbilene deres. Selvfølgelig skal de kunne si fra når prestasjonene er langt unna det lønna tilsvarer.

Endret av Husam
Lenke til kommentar

Fair? Så hvis jeg trener 2 ganger daglig, så kan jeg kreve 200k i uka? De er nok overbetalte, ja.

Om du er god nok til at en klubb vil invistere så mye penger på deg så.... ja

Til dere som mener de er overbetalte... Hva er det som er galt? Skal staten kreve avgifter av klubbene eller av spillerene?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Til dere som mener de er overbetalte... Hva er det som er galt? Skal staten kreve avgifter av klubbene eller av spillerene?

Har du virkelig ikke tatt poenget ennå? Poenget er at supportere som betaler svimlende lønninger til spillerne som spiller for klubbene disse supporterne elsker selvsagt skal få gi tilbakemelding til spillerne under kamp. Folk som kaller denne typen supportere dårligere enn andre er latterlige.

Lenke til kommentar

Fair? Så hvis jeg trener 2 ganger daglig, så kan jeg kreve 200k i uka? De er nok overbetalte, ja.

Hvis du gjør slik at arbeidsgiveren din tjener mer enn 200 k i uka på jobben du gjør i uka så ja. Noe som de fleste fotballspillere gjør. Man tjener etter hvor mye klubben tjener, enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Altså, nå tenker jeg hovedasaklig på de klubbene i de store ligaene. Det at en spiller tjener 5-10 mill i året for et bunnlag eller en middels klubb i PL er helt greit, for de klubbene tjener så mye penger pga de er i den ligaen de er.

Men selvsagt er det ille at spillere i den norske ligaen tjener millioner. Men nå var det vel England som var utgangspunktet for diskusjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...