invalid_user Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Green Jonhson - King - Terry - A. Cole Lennon - Gerrard - Lampard - Milner Heskey - Rooney ...er laget i følge en brite jeg har på Facebook. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Gerrard-Lampard er eg fortsatt usikker til. Ein av dei bør ligge litt dypere enn den andre. Trur nok det blir Lampard, dessverre. Hvis man kan stole på den lagoppstillingen så synes eg det er bra at King starter. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Green Jonhson - King - Terry - A. Cole Lennon - Gerrard - Lampard - Milner Heskey - Rooney ...er laget i følge en brite jeg har på Facebook. Hva er det med alle engelske managere og Emile Heskey? Svært middelmådig spiller som ikke har noe han skulle ha sagti dette selskapet. Likevel får han starte haugevis av landskamper. Når de i tillegg har Darren Bent hjemme så er det lov å stille spørsmål. Sier noe om Englands skrale spissituasjon ved siden av Rooney. Englands akilleshæl uten tvil, kanskje sammen med en uviss keepersituasjon. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Heskey blir valgt på grunn av sin fysiske styrke og sine egenskaper på hodet. Crouch er god på hodet, men mangler den samme styrken som Heskey. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 England bekrefta: Green, Johnson, King, Terry, A Cole, Lennon, Lampard, Gerrard, Milner, Heskey, Rooney. USA bekrefta: Howard, Cherundolo, DeMerit, Onyewu, Bocanegra, Donovan, Bradley, Clark, Dempsey, Altidore, Findley. ------ Litt overraskende at Spector ikke starter. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Green i mål, er dette overraskende på flere enn meg? Og King fra start . Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ikke bare deg, Alastor.... Forresten, noen andre som ser på Viasat som sliter med lyden? Den hopper litt opp og ned. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Green i mål kan diskuteres, om han er eit godt valg gjenstår og sjå. James har vært både solid og ustabil denne sesongen. Kanskje det blir eit keeperbytte utover i turneringen? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Green på keeperplassen var jo ventet etter at Capello sa at laget som starter kampen skulle spille minst 45 min. i siste kamp før VM, og James da satt på benken hele kampen. Hvis Capello ikke lekte med pressen så skulle det altså tilsi Green eller Hart, og da med en fordel Green siden Hart er urutinert. Men det var spennende hvem som ble valgt, og da traff jeg på managergamblingen min på Green. Ser frem til kampen, er spent på hva England greier å koke opp, de er mildt sagt ustabile i mesterskap. Men håper på en England-seier, og ikke minst en morsom kamp. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Green i mål kan diskuteres, om han er eit godt valg gjenstår og sjå. James har vært både solid og ustabil denne sesongen. Kanskje det blir eit keeperbytte utover i turneringen? Om ikke Green driter seg ut eller spiller langt under pari, er det nok han som står resten av kampene for England denne turneringen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Nå gleder eg meg noe syyykt til denne kampen! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Steven Djærrar. Roar Stokke spesial. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Denne halvtimen går nok sakte. Få match nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Steven Djærrar. Roar Stokke spesial. Haha. Stiiven Sherrar og Læmpar. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Sykt at en spiller som Heskey starter for et lag som England. Det irriterer meg fortsatt at han ble prioritert foran Bent. Og Green i mål? Hart var kanskje årets keeper i PL. Jaja, tror England tar denne ganske greit. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Håper virkelig på slike lyder i kveld : Tips: Jevn spilt kamp ut i 2. omg. Midten av 2. omg., Joe Cole kommer inn og herjer! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 For en lapskaus disse sendingene til Viasat4 er. Stotrete programleder, alt for hyppige reklamepauser og hvert innslag blir avbrutt for tidlig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det viktigste er alikevel å unngå skader på våre spillere Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Synes det er rart at folk er overraska over valget av Heskey. Det var akkurat som forventet. Heskey er ein meir komplett spelar ein Crouch og da tenker eg fysisk. Crouch kommer heilt sikkert til å få spele utover i turneringen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Synes det er rart at folk er overraska over valget av Heskey. Det var akkurat som forventet. Heskey er ein meir komplett spelar ein Crouch og da tenker eg fysisk. Crouch kommer heilt sikkert til å få spele utover i turneringen. Nå tenker jeg helst i forhold til Darren Bent, som scorte 21 mål mer enn Heskey denen sesongen, og det for et langt svakere lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå