Gå til innhold

VM: Gruppe C (England, USA, Algerie, Slovenia)

Latias

Gruppe C  

113 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

England virker absolutt ikkje som noko lag og dei har ingenting å gjøre utenfor gruppespelet hvis dei ikkje skjerper seg enorme hakk. Nesten på lik linje med Frankrike. Kva er det som gjør at storfavoritter som England, Frankrike, Spania sliter? Er det presset fra hjemlandet og dei mange millioner supporterne rundt om i verden? Er det ballen ( :whistle: )?

Lenke til kommentar

Spanias tap mot Sveits var et arbeidsuhell - de styrte kampen og skapte drøssevis av sjanser, det samme kan ikke sies om England og Frankrike.

Er klar over det. Men Spania presterte ikkje opp til forventningene, etter min mening, men eg har trua på at dei kommer sterkere tilbake og kan nå langt i VM i år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spania har spilt kun en kamp, taper de poeng på mandag, så blir det rett å sammenligne dem med Frankrike og England.

Lenke til kommentar

Men hjelper pipingen noe?

Om det hjelper? Fotball handler om følelser, spesielt blant supporterne. Jeg synes det er utrolig rart at mange fotballinteresserte mennesker ikke forstår det.

Jo bedre resultater, jo bedre følelser. Jeg synes fansen bør konsentrere seg om hvordan de kan forbedre laget og gjøre sitt beste for å hjelpe. Ikke snu ryggen til om man ikke får de resultatene man vil ha.

Jeg synes Rooney har et veldig godt poeng når han kritiserer fansen. Buer man på spillerene sine så fortjener ikke fansen bedre heller.

Lenke til kommentar

Men hjelper pipingen noe?

Om det hjelper? Fotball handler om følelser, spesielt blant supporterne. Jeg synes det er utrolig rart at mange fotballinteresserte mennesker ikke forstår det.

Jo bedre resultater, jo bedre følelser. Jeg synes fansen bør konsentrere seg om hvordan de kan forbedre laget og gjøre sitt beste for å hjelpe. Ikke snu ryggen til om man ikke får de resultatene man vil ha.

Du kan godt synes det, men du bør ha respekt for at en del lidenskapelige fotballsupportere har sin egen måte å få ut følelsene sine på under kamp. For mange, meg blant annet, nytter det ikke å følge en supporteroppskrift som skal fortelle meg hvordan jeg skal få laget til å fungere best mulig. Her er det følelsene som styrer.

Lenke til kommentar

Åja. Jeg synes så tydelig du nettopp skrev at fans som uttrykker misnøye under kamp ikke fortjener bedre enn det de fikk. Kanskje du bare formulerte deg dårlig.

Kanskje det, men jeg har mitt bilde av hvordan fans skal oppføre seg... som jeg lever etter.

Lenke til kommentar

En ting skal sies. Noe som er verre enn publikum som piper mot spillere er spillere som klager på at publikum piper mot dem. Gamsten og Riise gjorde vel noe lignende for et år siden. Et tegn på at de ikke innser hvor ræva de spiller. De kom jo sterkere ut av det, spørs om det samme skjer for England.

Lenke til kommentar

Rooney burde hvertfall holdt seg for god til å kun kommentere publikum i går.

Hadde han sagt noe ala: Eg sugde, eg vet det. Men hadde vært fint med litt støtte.... Så hadde saken vært noe annerledes. Kommer dager i livet der man likså greit kan innse at man ikke gjorde en god nok jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...