Gå til innhold

VM: Gruppe C (England, USA, Algerie, Slovenia)

Latias

Gruppe C  

113 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk pleier generelt bare å hate Italia. De har fått stempel som juksemakere og primadonnaer, som veldig mange engelske supportere misliker sterkt.

Jeg skjønner lite av hvorfor folk heier på England. De har alltid vært et grått og trist lag, og de stiller med like kjipe spillere. Bortsett fra høyresiden er det få sympatiske spillere å finne på England. Det finnes også ufattelig mange som forguder England og overhyper dem til hvert VM også. Hver gang det går galt skal man finne en syndebukk som er den eneste grunnen til at de ikke vinner.

Supporterene er ikke så mye å like heller. Man hyller den engelske supporterkulturen, men på tribunene ser man engelskmenn som står og blåser i Vuvuzela, samtidig som at de engelske supportere tar i bruk tromme på sine hjemmekamper.

Algerie likte jeg veldig godt. God teknikk, flinke til å spille seg fri på små flater. De var likevel veldig dårlige foran hver boks og hadde ikke det taktiske eller rutinen som skal til for å vinne. Slike lag synes jeg egentlig er ganske sjarmerende.

Tyskland, USA og England går på smeller idag, det passer meg fint. Håper de alle sammen ryker ut, helst ved første anledning.

• Liker 1
Lenke til kommentar

G skal da ikke kastes ut av noen tråd. G is da man!

Han bare misliker Englands landslag, og det må man da få lov til. Dette er ikke england tråden. Dette er Gruppe C tråden.

greit nok, ny avstemming:

hvem stemmer for at han kan drite i å provosere for å provosere?

for

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg stemmer imot.

han er her for å provosere..

Om vi skal kaste ut alle som provoserer meg så forsvinner hele 90-generasjonen. Det inkluderer da G, så da vinner vi begge. :=D

Lenke til kommentar

Snurp igjen smella di

...

Jeeez, jeg er her ikke for å provosere, spørte enkelt og greit bare Popobawa (Or Somthing) om hvorfor han mislike Italia, et svar fikk jeg aldri, men det er forsåvidt ikke viktig heller.

Wow, flott støtte fra folket ser jeg. Takker for den.

:p

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Det er jeg helt klar over, men skal du hate noe så synes jeg ærlig talt man må ha en grunn til det?

...Men ja, det ble et mas. Let's leave it.

Grunnen fikk du servert på et sølvfat. :p Er dessuten mange som hater uten å ha en spesiell grunn, så det er mulig det også. Men som du sier, lets leave it og heller diskutere gruppe C. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk pleier generelt bare å hate Italia. De har fått stempel som juksemakere og primadonnaer, som veldig mange engelske supportere misliker sterkt.

Jeg skjønner lite av hvorfor folk heier på England. De har alltid vært et grått og trist lag, og de stiller med like kjipe spillere. Bortsett fra høyresiden er det få sympatiske spillere å finne på England. Det finnes også ufattelig mange som forguder England og overhyper dem til hvert VM også. Hver gang det går galt skal man finne en syndebukk som er den eneste grunnen til at de ikke vinner.

Supporterene er ikke så mye å like heller. Man hyller den engelske supporterkulturen, men på tribunene ser man engelskmenn som står og blåser i Vuvuzela, samtidig som at de engelske supportere tar i bruk tromme på sine hjemmekamper.

Algerie likte jeg veldig godt. God teknikk, flinke til å spille seg fri på små flater. De var likevel veldig dårlige foran hver boks og hadde ikke det taktiske eller rutinen som skal til for å vinne. Slike lag synes jeg egentlig er ganske sjarmerende.

Tyskland, USA og England går på smeller idag, det passer meg fint. Håper de alle sammen ryker ut, helst ved første anledning.

Jeg følger England fordi de har Manchester United spillere. Du kjenner lite til hvorfor man holder med England? Husker du tippe kampen?

Lenke til kommentar
Det er jeg helt klar over, men skal du hate noe så synes jeg ærlig talt man må ha en grunn til det?

Grunnen fikk du servert på et sølvfat. :p Er dessuten mange som hater uten å ha en spesiell grunn, så det er mulig det også. Men som du sier, lets leave it og heller diskutere gruppe C. :)

godt.

England var elendige. reaksjoner?

Lenke til kommentar

Hvor mange minutter tar det før en mod kommer inn å rydder i tråden? 5 :p

Spennenda å se om England kan overaske og forbrede seg og vinne siste gruppekamp, og hvor mange endringer som blir gjort på laget.

håper de spiller bedre enn de gjorde idag. det var en litt kjedelig kamp, få skuddmuligheter, og dårlig av rooney, som pleier å være god.

som kommentatoren til tv2 sa, de fortente ikke noe mer enn de fikk idag...

Lenke til kommentar

godt.

England var elendige. reaksjoner?

Håper på å få Rooney og Carrick hjem så vi kan få smilet på gutten igjen. VM har ikke hjulpet.

England? tjafs, er jo bare et VM

Hvorfor de spiller dårlig er jeg usikker på. Må være en del mentalt tror jeg. Få litt medgang så kan det snu fort. Alt de har fått i det siste er kjeft og sutring

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Ikke mange måneder siden Rooney var en av verdens aller beste spillere og herja med alt og alle, men idag var det ingenting som tydet på det. Han trakk seg også i noen dueller, noe som rett og slett ikke er hans stil.

Dawson håper jeg erstatter Carragher. Carra har vel 2 gule nå? Håper også at Heskey blir benka, inn med Defoe eller Crouch.

Lenke til kommentar

Det er jo ganske enkelt og åpenbart hvorfor folk heier på England, og det er selvsagt den posisjonen engelsk fotball og Premier League har i hele verden, inkludert her i landet. Verdens desidert største liga, og med 4 lag som har ekstremt mange supportere i hele verden, og flere klubber med mange supportere over hele verden rett bak. Det blir da fort til at man holder med England når man har et så sterkt forhold til ligaen, landet, spillerne og et favorittlag i landet.

Hvem som er sympatiske spillere på England er strengt tatt opp til hver enkelt å bestemme.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo ganske enkelt og åpenbart hvorfor folk heier på England, og det er selvsagt den posisjonen engelsk fotball og Premier League har i hele verden, inkludert her i landet. Verdens desidert største liga, og med 4 lag som har ekstremt mange supportere i hele verden, og flere klubber med mange supportere over hele verden rett bak. Det blir da fort til at man holder med England når man har et så sterkt forhold til ligaen, landet, spillerne og et favorittlag i landet.

Hvem som er sympatiske spillere på England er strengt tatt opp til hver enkelt å bestemme.

tommel opp.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...