Gå til innhold

VM: Gruppe C (England, USA, Algerie, Slovenia)

Latias

Gruppe C  

113 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man ser på dette laget her så gjør det vondt langt inni sjela. Helt utrolig at et lag med såpass mange gode spillere skal være så dårlige. Sier ikke at de skal vinne VM, men mot Algerie skal England cruise inn til seier.

Lenke til kommentar

Rossi,

Slapp av du a. Du liker ikke England, jeg liker ikke Italia. Det Italia viste mot Paraguay var ikke akkurat imponerende, i likhet med det England har vist så langt. Det er lov å komme innlegg som ikke er konstruktivt. Ikke alle er som deg som må ha analyser og diverse bla bla i fleng. Flesteparten av postene her er tullball.

Dette var dårlig av England. Capello MÅ gjøre noen bytter til neste kamp. Heskey må hvertfall ut. Lennon har heller ikke vært god. Rooney har vært en skygge av seg selv, men bør spille neste kamp.

Endret av Popobawa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ingenting Rooney sier er pent, kommer tross alt fra Liverpool.

Åhåy, her var det mange poster som smettet seg inn.

Ment til han som lurte om Rooney sa noe pent til kameramannen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Slapp av du a. Du liker ikke England, jeg liker ikke Italia. Det Italia viste mot Paraguay var ikke akkurat imponerende, i likhet med det England har vist så langt. Det er lov å komme innlegg som ikke er konstruktivt. Ikke alle er som deg som må ha analyser og diverse bla bla i fleng. Flesteparten av postene her er tullball.

Hehe.

Jeg liker ikke England av åpenbare ting, du liker ikke Italia fordi...? Utifra ditt første innlegg virket det bare som om du ønsket å provosere. Det er forsåvidt helt greit, men da synes jeg det bør komme ut på en annen måte isåfall.

Du ber om det også

Selvsagt, Italia er ikke for alle, og slik bør det være.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Jeg drev virkelig å heiet på Algerie i denne kampen, ettersom på papiret er England et kjempe lag, men Algeria har ikke imponert siden 1982, dumt at det ikke ble mål på Algerie, de spilte som et lag, fikk ikke helt frem når de først kom til boksen.

Algerie er vel mer eller mindre ute da?

Eller har de forsatt en sjanse hvis de vinner mot USA og england taper mot Slovenia?

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Hehe.

Jeg liker ikke England av åpenbare ting, du liker ikke Italia fordi...? Utifra ditt første innlegg virket det bare som om du ønsket å provosere. Det er forsåvidt helt greit, men da synes jeg det bør komme ut på en annen måte isåfall.

Du er her for å provosere du også

Lenke til kommentar

Rossi,

Det var da fælt til mas. Jeg syns generelt at italiensk fotball er kjedelig, jævlig kjedelig. Landslaget syns jeg ikke er noe bedre. Du får ta til takke med dette og godta at ikke alle er like glad i Italia som du er.

Endret av Popobawa
Lenke til kommentar

Hehe.

Du ber om det også

Selvsagt, Italia er ikke for alle, og slik bør det være.

Saken er vel at du går etter å provosere. Når man går inn i en kirke og pisser på Jesus så får man reaksjoner.

Lenke til kommentar

Har jeg sagt eller antydet til noe annet? Jeg synes bare det bør komme ut på en helt annen måte enn en slik meningsløse kommentar som det der.

Forøvrig har jeg ikke spredd mye dritt om England og Engelskmenn i denne tråden, med unntak av Carra.

Det var da fælt til mas. Jeg syns generelt at italiensk fotball er kjedelig, jævlig kjedelig. Landslaget syns jeg ikke er noe bedre. Du får ta til takke med dette og godta at ikke alle er like glad i Italia som du er.

Det er jeg helt klar over, men skal du hate noe så synes jeg ærlig talt man må ha en grunn til det?

...Men ja, det ble et mas. Let's leave it.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Prøver igjen; Hvorfor vil du reagere såpass hvis Italia vinner?

Snurp igjen smella di du da. Eneste grunnen til å se en Italia kamp er at det er et annet lag også utpå banen.

Men sånn ståa er nå, og hvis dette fortsetter så håper eg både Italia og England ryker.

Vil heller se et lag som hvertfall prøver å spille, enn et engelsk lag som ikke engang gidder være med på leken.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...