Jørgen Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Må ha denne i mine innlegg. England kommer til å avansere sammen med USA. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Walcott er ikke engang i troppen, YNWA. lol, mente selvsagt Joe Cole. Ikke at de to ligner eller noe men. Får skylde på VM feberen :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 England er en "selfølge" til å avansere, blir gøy å se hvem som havner på 2.plass. Slovenia overrasket i gruppespillet, men tror ikke de når helt opp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Regner med du mener kvalifiseringen. Gruppespillet har ikke startet enda. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Regner med du mener kvalifiseringen. Gruppespillet har ikke startet enda. Haha, min feil. Burde ikke multitaske med forum+fotballkamp. Satt og skrev i min egen verden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Tro meg, det er ikke så lett å skrive rett når man har de idiotiske vuvuzelaene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jobb i barnehage en periode, så lærer du deg å ignorere lyder. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Haha, kan bare tenkte meg det. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 England kommer til å avansere sammen med USA. Håper i grunn at Slovenia kommer seg videre i stedet for USA, hadde vært gøy. Amerikanerne har ikke noe her å gjøre, de kan pelle seg tilbake til sin egen amerikanske "fotball". :!: 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Gleder meg til kveldens kamp. Har tro på at det kan bli riktig så morsomt! England kommer seg vel til kvartfinalen igjen der de ryker. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Tipper på 1-1 idag, Buddle og Crouch, vent og se. Gleder meg til kamp, og se hvem som står i mål for England. Håper på Green. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Blir nok mest sannsynlig Green som starter. Litt usikker på kven som starter ved siden av Terry. King eller Upson? Håper på King. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hadde vært artig med Hart i mål synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Nja, synes det hadde vært bedre med Green. Har han på FIFA-manager. Green Johnson - Terry - King - A Cole Lennon - Lampard - Milner - Gerrard Rooney - Crouch Tror jeg. Umulig å vite hvem keeperen vil bli, usikkerhet rundt Barry, vanskelig å vite hvem som skal starte med Rooney på topp. Midtstopperen har vel heller ikke blitt bekreftet. Synes Defoe kan starte på benken, han kan være viktig med friske ben i andre omgang. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Hvis Upson starter kan England like godt gi opp. På en annen side... ikke usannsynlig at Spector starter for USA, så man vet aldri. Med så dårlig forsvar i West Ham skulle man tro at vi jakter etter gode forsterkninger bakover. Men hvilken forsvarspiller er på ryktebørsen? Jo, nemlig Vålerenga-reject Jarl-Andre Storbæk.. Tror startoppstillingen til Latias er riktig. Virker mest sannsynlig hvertfall. Endret 12. juni 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Lampard-Milner ser ikkje lovende ut. Trur det kan bli lett for USA å ta England i ubalanse på kontringer uten ein spelar som Barry som kan ligge litt bakpå og balansere midten. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Går mot Clay fra start i dag, fantastisk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Kan jo starte med Carrick for eksempel, selv om han ikke har vært god i det siste. Han har i hvert fall rutinen, og en Carrick i form kan lett holde balansen på midtbanen til England. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Tror muligens Carrick starter istedenfor Milner, mens Heskey muligens tar plassen til Crouch. Uforståelig spør du meg, synes hverken Carrick eller Heskey skulle blitt med i troppen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Whop whop, skal se kampen i kveld så følger med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå