Gå til innhold

VM: Gruppe C (England, USA, Algerie, Slovenia)

Latias

Gruppe C  

113 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke slik det kommer til å se ut. James blir prioritert foran Hart hvis Green blir ditchet og Carragher stepper inn framfor Dawson. Joey hadde vært spennende å se, mens Crouch bør starte synes jeg.

Jeg syns at det var litt smårart at de faktisk valgte Green tilslutt. Han er 3 valget. Selfølgelig må han også få prøve seg. Jeg tror Capello hadde altfor mye tro på han. Håper James starter neste kamp, sånn at vi slipper felre keepertabber. :roll:

Lenke til kommentar

Bare noe jeg håper på, ganske sikker på at det ikke blir slik. Crouch fordi han er ubrukelig som innbytter. Skal han gjøre noe i VM, må han starte kampen. SWP kan gjerne fortsette, men kan jo være greit å prøve noe nytt som kanskje fungerer bedre. Carra er treig og elendig, Dawson er en bedre stopper imo. Green ut pga. tabben. Hart var jo solid i PL, han kan vel gjøre en brukbar jobb her også?

Som sagt, bare noe jeg personlig håper. Capello er nok ganske uenig med meg.

@tc

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Skal dette laget vinne VM? Ja da må de hvertfall gjør noe drastisk....

Phillips? Har England ikke noe bedre å sette på venstre kant? Makan til dritt. INGENTING fikk han til om man ser bort fra å lage hull i brystkassen til Howard.

Lampard var drit store deler av kampen.

Gerrard var god i børjan, forsvant helt på slutten.

Carragher? Ka i svarte den sosemikkelen har på det engelske landslaget å gjør skjønner eg ikke. Skulle jo vært utvist og i dag....

Og når Crouch liksom skal være tungen på vektskålen som skal lure USA så sier det mer enn det bør om hva engelskmennene har.

Høgrekanten til England var tidvis glimrende, men innleggene traff dårlig. Johnsen og Lennon hadde mange fine samspill og kom til innleggene hvertfall. Litt mer presisjon bare.

Rooney vil så mye, men får ikke kommet til de store sjansene. I børjan av første var han helt rå. Flere fantastiske fremspill og stod for det meste offensivt. Dabbet av og tok seg opp igjen på slutten.

Stakkar Green, men han sikret uavgjort med den redningen via stanga i andre omgang.

Carra inn for King

Vel. Det må isåfall være fordi King er død. For ellers vil det være en stor fordel om Carragher holder seg borte fra banen.

Cole inn for SWP. Barry inn for Lampard.

Disse to er eg helt enige i.

Lenke til kommentar

USA vanvittig godt lag? Sterkt, sterkt uenig.

Lovt å være uenig. Men har sett en god del kamper til USA og de har til tider imponert stort, dette er snakk om at lag som kan vinne bare på grunn av lagmoral og samhold.

Forøvrig rart at Everton ikke signerte Donovan etter låneperioden. Den mannen kan få til mye rå fotball.

Lenke til kommentar

Forøvrig rart at Everton ikke signerte Donovan etter låneperioden. Den mannen kan få til mye rå fotball.

Og mye rar. En formspiller uten like som fortsatt lever på gamle meritter (I hovedsak på Amerikansk jord).

Når det er sagt så var han jo i England og Everton...?

Lenke til kommentar

Ikke slik det kommer til å se ut. James blir prioritert foran Hart hvis Green blir ditchet og Carragher stepper inn framfor Dawson. Joey hadde vært spennende å se, mens Crouch bør starte synes jeg.

Jeg syns at det var litt smårart at de faktisk valgte Green tilslutt. Han er 3 valget. Selfølgelig må han også få prøve seg. Jeg tror Capello hadde altfor mye tro på han. Håper James starter neste kamp, sånn at vi slipper felre keepertabber. :roll:

Du så tydeligvis ikke Chelsea-Portsmouth eller? James har slitt med å være fast på bunnlaget i PL, ikke godt nok. Hart derimot, som har vært PLs beste keeper burde egentlig være mer aktuell. Green gjorde en tabbe, men han kan likevel komme tilbake og bli helt igjen for England. Bedre at han gjør det nå og er mer fokusert på å hindre tabber, enn f.eks senere i sluttspillet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Åh? Hvorfor det ?

De spilte en bra kamp idag. De har til og med slått Spania. Et lag mange undervurderer.

Lenke til kommentar

Åh? Hvorfor det ?

De spilte en bra kamp idag. De har til og med slått Spania. Et lag mange undervurderer.

USA var faktisk ikke så dårlig idag, men Rooney! Jeg er skuffet over ham, han var nesten usynlig under kampen! :nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når det er sagt så var han jo i England og Everton...?

Vist du flytter øynene opp et hakk... så ja, på lån.

2001–2005 Bayer Leverkusen 7 (0) 2001–2004 → San Jose Earthquakes (loan) 87 (32) 2005– Los Angeles Galaxy 129 (65) 2009 → Bayern Munich (loan) 6 (0) 2010 → Everton (loan) 10 (2)

Hentet fra wiki.

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Åh? Hvorfor det ?

Jeg tror også at USA har et godt lag mange undervurderer. Dog jeg tror ikke de er så gode.

Lenke til kommentar

Helt utrolig å lese hvor mange som gir USA skryt her. USA spilte seg fram til èn sjanse i hele kampen. Resten av matchen løp de som hunder etter ballen i 90 minutter. De viste total en inhabilitet til å spille seg til sjanser mot organisert forsvar. Midtbanespillerne gjorde konstant dårlige taktiske valg. Deres eneste angrepsvåpen var baller i bakrom, som stort sett ble plukket opp av Terry, eller ble for upresise. Kjedelig og svært lite imponerende. Dette sitter altså Soler og skryter av i studio. Latterlig og hyklersk.

England var svært skuffende, men de har ihvertfall mye å gå på. USA viste at de ikke er gode nok.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...