LoveAmiga Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Itilegg representerer dem en fotball som man kan le av. Slik england sin har vært i alle år? Et lag som aldri har vunnet noe. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ufattelig skuffende kamp. Igjen. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ufattelig skuffende kamp. Igjen. Helt enig! Men blir faen meg irritert når ingenting går som ventet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Drøye utspark fra Howard! Fyren skyter jo ut flere meter over midtbanen. ? Aha, den ja. Poenget var det at han skjøt lange utspark hver eneste gang, men det funket aldri. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Gerrard var god, Rooney var ok, Johnson var ok offensivt. Lennon, SWP/Milner, Lampard, A. Cole, Heskey (med unntak av den ene assisten riktignok) var svært svake offensivt. Mange av de var omtrent totalt usynlige. Lampard hevet seg litt etterhvert, kanskje fordi han fikk slippe seg lengre frem enn i første omgang, men still. Offensivt var det en svak kamp av England, til tross for at de skapte et greit antall målsjanser sånn sett. Men tempoet er for svakt, initiativene er for svake, pasningene rotes for mye bort og avslutningene var stort sett en vits. Men selv om England er kjent for å halte i mesterskap, er det bare åpningskampen, og de beste lagene til slutt spiller faktisk svært ofte svake åpningskamper. Mye nervøsitet ute og går. Sikker på at England hever seg, men jeg tror ikke de har et bra nok lag til å komme til finale, dessverre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Capello må tørre å sette ut enten Gerrard eller Lampard. Det fungerer ikke bra. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Flott han støtter opp om keeperen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg synes den engelske fotballen blir for treg. De sliter mot USA, hvor vanskelig kommer det ikke til å bli mot sterkere lag? Nei, er ganske enig med Solèr, England kommer ikke særlig langt i dette mesterskapet. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Spissene til Argentina ville scort på!? Så han kampen idag eller? 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Itilegg representerer dem en fotball som man kan le av. Slik england sin har vært i alle år? Et lag som aldri har vunnet noe. Norge er ikke med i VM så hvorfor er du her? Endret 12. juni 2010 av Limbeck 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er enig. Lampard/Gerrard burde være enhvers våte drøm, men tiden har vist at de fungerer stort sett dårlig sammen. Til neste kamp håper jeg Barry er tilbake, det fungerer bedre, og at Gerrard spiller sammen med ham. Gerrard var bedre enn Lampard i dag, og jeg har vanskelig for å se logikken i at Gerrard er blitt kaptein for laget hvis han står i fare for å bli satt ut av laget. Så selv om det er et vanskelig valg kan det være det beste om Gerrard og Barry er sentralt neste kamp. Et alternativ er å spille med Lampard og Barry sentralt, Rooney på topp og Gerrard i en hengende spiss-rolle som han trives med i Liverpool. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Enig. Skal en av dem ut så må Lampard ut. Barry kunne utfylt rollen sammen med Gerrard veldig bra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Nuno Gomes was the last striker to score at the WC - 2006 3/4 place game - all 9 goals since scored by defenders or midfielders. VM er ikke noe for spisser om noen trodde det. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hva legger du i kultur egentlig? Jeg får inntrykk av at kun kjente nasjon med kjente spillere fortjener å spille i vm av det du skriver? Det innlegget må være noe av det rareste jeg har lest på lenge. Flott om du gidder å Quotet innelgg heretter så man faktisk er sikker på at det er den du spørr, som svarer. Hvordan du kan få det inntrykket er for meg helt uforståelig. I hvilken setning eller ord for den saks skyld, var det du fikk den oppfatningen? Jeg kommenterte Norge ene og alene. Utifra Norge, både som fotballnasjon og kulturmessig, er det ingenting jeg ønsker å assosiere meg med, dessverre. Kultur er så mangt, men det er selvsagt i fotbinnelse med fotball; * Holdning til laget, og nasjonen generelt. * Tankegangen iforhold til spillestil. * Nytenkende? Det er flere ting å nevne, men i fare for å gjøre denne diskusjonen til et større problem enn den egentlig er, så dropper jeg resten. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Mon tro hva Capello skal gjøre nå. Lampard ut, Barry inn? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Slik england sin har vært i alle år? Et lag som aldri har vunnet noe. Du leser og oppfatter ting i bare svart/hvitt eller? Hvis du ikke har forstått det, så er jeg Anti-England. Hvor mye et lag, landslag, har vunnet har ingenting med hvordan oppfatning jeg får av det landet. Kunne rett og slett ikke brydd meg mindre om akkurat dette. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Mon tro hva Capello skal gjøre nå. Lampard ut, Barry inn? Det jeg også tenkte. Lampard og Gerrard sentralt på midtbanen sammen fungerer ikke. England er avhengig av en ankermann. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Lampard blir ikke droppet, ganske sikker på det. Tror det kan bli: Gerrard - Barry - Lampard - Lennon/SWP Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Mon tro hva Capello skal gjøre nå. Lampard ut, Barry inn? Tror ikke han tør å sette ut verken Lampard eller Stevie G. Mitt tips: Hart Johnson - Terry - Dawson - A Cole J Cole - Barry - Lampard - Gerrard Rooney - Crouch Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Hvorfor Crouch? Heskey var jo god i dag, som ITV sier; en av de beste på banen for England i dag uten tvil. Ellers enig, vil ikke se J Cole da, tror det blir enten Lennon igjen eller SWP på høyresiden hvor han trives... Og tviler på at han starter med Dawson og ikke Carragher. Og Hart?.... Hvorfor hadde han gjort det? Never. Green fortsetter hvis ikke James er 100% fit kanskje. Dårlig tips, Latias. Endret 12. juni 2010 av tc47 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå