tjotr Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Herregud så latterlig. Alle england-spillerne overser Green totalt Endret 12. juni 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Drøye utspark fra Howard! Fyren skyter jo ut flere meter over midtbanen. Ehh, det er faktisk ikke så langt. De fleste keeperne greier nok fint å ta utspark til motstanderens mål. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Enig med folka i studio, England har 0 sjanse til å vinne VM. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Haha, hør studio! :!: Hehe, "noen" er skuffa der ja Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Om dommeren dømte for offside der, skjønner jeg ingenting. Han vinket for frispark, ganske utrolig at ikke kommentatorne vet forskjell på tegnet for offside og frispark. Men det var en svak, svak, svak kamp av England. Som ventet halter de i mesterskap. Går nok videre fra gruppa, men dette spillet her må heves to tusen hakk for å komme videre deretter. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Med så mange spillere fra chelsea, liverpool og united så var jeg egentlig overbevist om at de kom med et mål 3 min på overtid. Blir ikke noe gull på disse gutta nei. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hva legger du i kultur egentlig? Jeg får inntrykk av at kun kjente nasjon med kjente spillere fortjener å spille i vm av det du skriver? Det innlegget må være noe av det rareste jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Vet ikke om Whistler var ironisk? For jeg sluttet med fotball for ikke så lenge siden, og da var jeg keeper. Skyter da greit over til motstanderens 16-meter, avhengig av banelengde. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Erik Soler kan dra til helvete. England var et bedre lag enn USA idag. Erik Soler prøver fortvilt å bruke lobbyvirksomhet til å heve USA som fotballnasjon. USA var direkte pinlig dårlig, alt var drit dårlig bortsett fra god arbeidsmoral. Ja, England var dårlige, men de har mer å gå på. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Tror nok England vil slite mot tøff motstand ja. De kommer seg nok videre, men ryker ut i 8-dels eller kvartfinalen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Kan ikke si USA var pinlig dårlig, i forhold til hva de er forventet til å yte. Synes de spilte godt. Endret 12. juni 2010 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er i og for seg enig med Soler, men han er og blir en fjott. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Soler er sur Vel, det var ikke så bra, men det var da noe.Gerrard var god 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Makan til frustrerende omgang. Heskey og SWP eier jo ikke avslutningsegenskaper. Jaja. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Gleder meg til at han skal gnage av seg benet jeg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Vet ikke om Whistler var ironisk? For jeg sluttet med fotball for ikke så lenge siden, og da var jeg keeper. Skyter da greit over til motstanderens 16-meter, avhengig av banelengde. Huh, meg? Hvor? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Kenny Cooper Beklager men det holder ikke å spille i en Championship klubb som rykker ned. Adu Ungdomsstjerne til tross, han spiller i en elendig Gresk liga i en klubb som er ledet av en høyt respektert trener, men han klarer ikke her engang å gi fra seg noen tegn som skal tilsi at han er god nok. Beasley Spiller ingenting/lite i Rangers. Selv om man kan løpe og er smidig så er man ingen god fotballspiller av den grunn. Friidrett neste... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ikke bra, men det var ihvertfall ikke et tap. Håper på 7 poeng nå, da burde det gå greit. Lampard må skjerpe seg til neste kamp. Kanskje Barry hjelper litt, vi får se. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Drøye utspark fra Howard! Fyren skyter jo ut flere meter over midtbanen. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå