Coa Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ser folk på kampen, eller sitter dere bare her å skriver? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvorfor skyte rett på keeper? For endte gang. Bytt inn Defoe nå hvis du vil ha tre poeng, Capello. Enig. Og nå, Crouch inn, 1 poeng. FUCK. Grattis tiL Heskey, banens beste by far. Veldig, veldig god. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg er alene i dag. Da klager jeg heller her enn til familie/venner. Ser kampen, forumet oppdaterer seg automatisk og jeg svarer når jeg føler for det. Ikke så ille her som OL-trådene. Enda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Vi sitter bare her, Coa. Kampen er ikke så interessant... Hvorfor Crouch framfor Defoe? Jaja, får se hva fyrtårnet finner på. Endret 12. juni 2010 av Latias Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Så jævla pinlig å se nordmenn som er så opptatt av et utenlandsk landslag. Like pinlige som å være opptatt av et utenlandsk klubblag? Det som er pinlig er å lese slike forståelsesløse og snevre innlegg. Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg ikke ønsker at Norge, som landslag, skal komme seg til enten et VM, eller EM for den saks skyld. Norge har ingen kultur på landslagsstadiet nå til dags. Itilegg representerer dem en fotball som man kan le av. En ny trener med en offensiv og ung filosofi så endrer jeg kanskje mening, men jeg kommer aldri til å "heie" på Norge. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ser folk på kampen, eller sitter dere bare her å skriver? Hørt om multitasking eller? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Av og til kommer Gerrard med de VERSTE pasningene mulig. Fy faen, skjerp deg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg heier på Norge, selv om jeg ikke er norsk. Nå er det uansett tøft å være negativ til ting. Synes landslaget får mye ufortjent pepper. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Seriøst. Lennon, jeg digger deg, men det er ikke bra nok right now.' Fy faen så bra Onyewu spiller for USA nå... Endret 12. juni 2010 av tc47 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det er ikke tid til å stå på hælene nå, England! Kom igjen!! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg heier på Norge, selv om jeg ikke er norsk. Poenget til han jeg Quotet var vel at man ikke kan ha et forhold til et landslag, eller klubblag, hvis man ikke er derifra og får kontinuerlig innsyn. Muligens er du ikke Norsk, men du bor i Norge (Regner jeg med da) og utifra ditt ståsted så står Norge for noe du står for (...Alt må ikke omhandle fotball forøvrig) Er dog helt uenig i den simple tankegangen der. Nå er det uansett tøft å være negativ til ting. Synes landslaget får mye ufortjent pepper. For meg er det tøffere å være positiv til ting, jeg har et kritisk syn hvor det skal mer enn 1 ting til før jeg begynner å smile. Som nevnt; Norges landslag står og har alltid stått for noe jeg ikke ønsker å assosiere meg med, enklere får det ikke blitt. Endret 12. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) hvor er forresten Kenny Cooper, Charlie Davies, Adu, Edu, Beasley, Spector? Er det ingen som vet? Gratulerer til De Forente Stater . Endret 12. juni 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Om dommeren dømte for offside der, skjønner jeg ingenting. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Æsj, synes synd på Green. Ufattelig kjipt at han skal gjøre en slik tabbe på akkurat det tidspunktet. Nå kommer James til å stå resten av turneringen... kjedelig. Forøvrig liker jeg ikke England noe særlig. Flust av spillere jeg misliker. Terry, Carragher, A.Cole, Gerrard, Lampard... Rart å se så mange Man Utd og Arsenal fans være ekstatiske for heltene til Liverpool og Chelsea Tippet 1-1 før kampen, og jeg får nok rett. Skulle satt penger på oddsen ettersom jeg sa at Korea og Argentina skulle vinne i tillegg. Sitter nå nesten og håper på USA-straffe og Green redning. Uff, stakkars Green. Endret 12. juni 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Drøye utspark fra Howard! Fyren skyter jo ut flere meter over midtbanen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jaja, et ok resultat, selvom jeg egentlig skulle ha ønsket at USA fikk et mål til. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Skal jeg bare dømme utifra denne kampen, fremstår ikke England som favoritt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå