DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Enig der. Har jo spilt en glimrende kamp! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Spiller han ikke i fransk toppfotball da? Maxi inn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Keeperen spiller for Hapoel Tel Aviv. Fyren står med hele 8 mål på 85 kamper for klubben. Ikke verst. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Herregud så lett Messi faller. Trenger ikke å være borti han engang, bare nær han. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Nevnte ikke kommentatorne dette under kampen? Eller var det en annen spiller? @ Latias Endret 12. juni 2010 av James Whistler Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Herregud så lett Messi faller. Trenger ikke å være borti han engang, bare nær han. Han viste jo hvor gjerne han vil holde seg på beina å spille når han ble lagt i bakken men forsatte å holde på ballen og reiste seg for å spille videre, så kan ikke si meg enig. 1 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er det flere som har sett den gigantiske grønne laseren som av og til flakker over banen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Endelig Milito inn, Higuiain ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) @James: Vet ikke, jeg muta kampen. TV2 og vuvuzelaer er en dårlig kombinasjon for helsa. På tide med Milito! Endret 12. juni 2010 av Latias Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Eh, tok Higuain akkurat ut snusen fra overleppa og la den på bakken, rett før han gikk av banen? Er det flere som har sett den gigantiske grønne laseren som av og til flakker over banen? Ja, hva i svarte er det for noe? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Eh, tok Higuain akkurat ut snusen fra overleppa og la den på bakken, rett før han gikk av banen? Haha! Jeg tenkte det samme. Var litt "Wtf?" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er det flere som har sett den gigantiske grønne laseren som av og til flakker over banen? Du roter. Det er gresset på fotballbanen du ser. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Messi får ikke lov til å score. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Nok en kanonredning av han keeperen! Messi scorer ikke, engang! VILL KEEPER!! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er det flere som har sett den gigantiske grønne laseren som av og til flakker over banen? Du roter. Det er gresset på fotballbanen du ser. Ja, Samcki. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Eh, tok Higuain akkurat ut snusen fra overleppa og la den på bakken, rett før han gikk av banen? Er vel ikke særlig lurt å vise den til Maradona? Best å ta den ut før han går ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er det flere som har sett den gigantiske grønne laseren som av og til flakker over banen? Du roter. Det er gresset på fotballbanen du ser. Vet ikke om det var spøk, men jeg ser den jeg og. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er det flere som har sett den gigantiske grønne laseren som av og til flakker over banen? Jepp.. Aner ikke hva det er. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 @James: Vet ikke, jeg muta kampen. TV2 og vuvuzelaer er en dårlig kombinasjon for helsa. Hehe. Kanskje like greit. Synes bare jeg hørte om en keeper som hadde scort masse mål for et lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå