Gå til innhold

VM: Gruppe B (Argentina, Nigeria, Sør-Korea, Hellas)

Latias

Gruppe B  

108 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alsaker er Norges beste kommentator. Digger han.

Så uenig som det går ann å bli. Han har en overdreven kommentering, og tar av for absolutt ingenting. Norges mest oppskrytte kommentator, en av grunnene til at jeg nok en gang ser et mesterskap på svensk tv.

For ikke å tenke på når han kommenterer Brann-kamper...

Frekk frisparkvariant av Messi der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Argentina imponerer dei første 10 min ellers ganske kjedelig forestilling. Jonas, Verson og selvfølgelig Messi har imponert meg. Jonas, til tross for å ha spelt i Championship i England for Newcastle, klarer seg fint på internasjonalt nivå. Samme med Veron, holder fortsatt nivå og har mykje rutine. Litt småfeil som balltap osv. men ellers veldig bra. Messi... for ein spelar! Drar lett av 3-4 mann. Flott redning av Enyeama, som også har imponert, kanskje på vei vekk fra Tel-Aviv etter VM, på skuddet fra Messi.

Lenke til kommentar

Tenkt på den varianten også, bytte ut Di Maria og sette Pipita litt mer ut mot venstresiden som han tildels gjør i Madrid. Men både Milito og Tevez er litt for "like" typer, de jobber vanvittig og trekker nedover i binneleddene, spesielt Tevez. Nå skal sant sies at Di Maria heller ikke har fått så mange sjanser å vise seg frem på, men det handler vel kanskje mer om å skaffe seg mulighetene til å vise seg frem, enn å dem?

Utsidepasning NightKeeper? Vi legger ballen over motstandern, demper den på andre siden, slenger ut en liten enkel pasning som går over to binneledd og til Pipita (Var det vel). Hoho.

Nå har litt av piffen til Argentina falt bort, Don Diego burde gjøre noen grep.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...