Gå til innhold

VM: Gruppe B (Argentina, Nigeria, Sør-Korea, Hellas)

Latias

Gruppe B  

108 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Otto Rehagel har en syk, syk form for humor. Utelater Sokratis Papastathopoulos, Genoa favoritten, fra startoppstillinga, i samband med Ninis (Sistnevnte som forventet). Han bytter inn Patsatzoglou som i bunn og grunn egentlig er en høyreback, selv om han er allsidig. Han bytter også ut Celtic-spissen Samaras, og dytter innpå Salpingidis, hvor er min Ninis? Det gjelder å være vrang.

Forøvrig litt godt å se at Ninis ikke engang kommer inn på, et slag i trynet for de som antok at han skulle slå igjennom på et høyere nivå.

Lenke til kommentar

Glad jeg satte på vekkerklokke for å få med meg denne kampen. Sør-Korea spilte virkelig underholdende fotball og vant fortjent. Men en ting jeg stusser over er at det ikke var fullt på tribunen. Jeg trodde alle kampene var utsolgt.

Lenke til kommentar

Aaargh, hvorfor solgte jeg Di Maria, Messi og Maradona rett før VM-manager fristen gikk ut... Angrer sykt nå. Tenkte at Messi var for dyr, Di Maria ikke fikk spille med 3 på topp og at Maradona alene ville vært dumt. Ai ai. Jaja, satser på at Robinho, Torres og Bielsa gjør jobben. Nord-Korea, Sveits og Honduras er nok litt svakere enn Nigeria.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...