Gå til innhold

VM: Gruppe B (Argentina, Nigeria, Sør-Korea, Hellas)

Latias

Gruppe B  

108 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke at Milito ble bytta ut for Palermo...

hvorfor ikke det? bra taktisk og fint å få Palermo i gang før sluttspillet ;)

hva sa jeg? :D

Liker han ikke så veldig godt som spiller og imponerte heller ikke forrige sesong, men jeg skal spise mine egne ord, eller hva det nå heter. :D

Lenke til kommentar

Fjørtoft har ikke skjønt at man gjør bytte på overtid, fordi dommeren legger til tid på overtida....

Vel Jan I. Det skjer så godt som aldri. Og når det skjer at dommeren legger til rettmessig overtid på overtida så blir det skrik og skrål.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å bli mer og mer fan av Argentina som vinnere i år! Maradona er den mest herlige treneren jeg har sett på mange år, for en fyr! Helt herlig! :D

Edit: Veldig glad Hellas ikke kom seg videre. Jævla møkkalag. Men til og med b-laget til Argentina (om det kan kalles det) slo dem. Herlig!

Endret av ErlendRU
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig Jotun, skuffende at ingen sier fra i studio. Min mor mente det samme som han, så jeg skulle vise henne. Var i en tidligere VM kamp, Byttet tok 30 sekunder. Ekstra overtid ble 15 sekunder. Det er en lang ball og forkjellen på seier eller uavgjort. Husker

Lenke til kommentar

Satt og tenkte på hvor dum jeg var siden jeg tippet på en kamp der motstanderen skal vinne over The Great Wall of Greece. Og jeg hadde tippet Argentina -1. Så scorer faen meg Palermo av alle i 89. minutt. Tusen takk! :D Sjelden har frustrasjon blitt om til glede så fort. :D

Lenke til kommentar

Det er helt vilt at Messi ikke har scoret enda, han er såå nære hver kamp. Han har vært blant VM's beste spillere hittil, allikevel har han ikke et eneste mål. Viser vel at det ikke bare er målstatistikken som avgjør hvor gode spillerne er, når Messi i tillegg har den beste målstatistikken i år synes jeg der er liten tvil.

Deilig med Hellas ute, drittfotball som alltid. Liker godt at Sør-Korea og Argentina kom videre, selv om det er synd for Afrika, som bare har Ghana å sette sin lit til. Får håpe at de slår ut Tyskland.

Lenke til kommentar

Satt og tenkte på hvor dum jeg var siden jeg tippet på en kamp der motstanderen skal vinne over The Great Wall of Greece. Og jeg hadde tippet Argentina -1. Så scorer faen meg Palermo av alle i 89. minutt. Tusen takk! :D Sjelden har frustrasjon blitt om til glede så fort. :D

Tippet samme, men hadde også sør korea seier. Røyk jo da på den... :(

Lenke til kommentar

Herregud for ein møkkafotball Hellas stiller opp med, rett og slett deprimerande. Kva skjer med laget når Argetina scorer og dei må ha mål for å avansere? Ikkje ein dritt, dei hever kanskje laget nokre meter heilt i slutten, som umiddelbart fører til rom for Messi og co, som lager 2-0. Hellas virka totalt uinteressert i å score mål, unntatt enkelte langpasninger på ein ensom spiss når dei fekk tak i ballen.

Må være frustrerande for Messi å ha frimerke og bli tatt så effektivt ut av kampen. Hellas er gode på forsvar, det skal dei ha, men dei produserer fint lite framover. Underhaldningsverdien er lik null.

Lenke til kommentar

Så lett at ikke Otto Rehhagel ikke hadde noe plan B.

Hellas klarte sin plan bare nesten og etter 1-0 målet så slo Hellas fullstendig sprekker. Ingen viste hva de skulle gjøre. Planen var bra men ikke god nok.

Vis ikke Messi scorer i dette mesterskapet så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Messi klarte lite forhold til han pleier å gjøre når Hellas tok han helt ut av kampen frem til første målet. Da var det messi show over hele linja. Med engang den spilleren får rom så er han umulig stoppe. Han er i hvertfall den spilleren som fortjener mål og håper det kommer i neste kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...