Teipball Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Messi, Messi, Messi, Messi. Virker som det bare er han som spiller. Like ille som når England spiller, bare at da er det Rooney som er hellig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Så utrolig kjedelig det må være å være Messi i dag. En spiller på seg akkurat hele tiden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ja Rooney fikk alt for mye skryt forrige kamp..... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Følger selv med på Argentina, men switcher noen få ganger i håp om at Sør-Korea har tatt ledelsen. Nå ligger de under da. Ja, fikk med meg det rett etterpå.. Får håpe at de utlikner da! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Håper Aguero blir brukt i startoppstillingen fremover også. Han er jo åpenbart bedre enn Tevez. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Så utrolig kjedelig det må være å være Messi i dag. En spiller på seg akkurat hele tiden. Burde være lett for Messi igrunn... Bare en tenkte eg på. Knakk han flagget? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ble liggende nede, men var nok bare fjæra som fikk seg en strekk. Er oppe igjen nå. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Argentina er heilt avhengige av at Messi er involvert i spelet. Og når han blir tatt ut, fantastisk markeringspel, så blir heile Argentina svekket. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Blir direkte forbanna når eg ser de spillerne til Hellas, det er jo ikke der for å spille fotball, bare for å ødelegge Argentinas offensive spill. Håper inderlig de blir knust, og Messi putter noen mål 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Argentina er heilt avhengige av at Messi er involvert i spelet. Og når han blir tatt ut, fantastisk markeringspel, så blir heile Argentina svekket. Skal han ut i andre omgang? De er som sagt veldig avnhengig av han. Og hva er det Maradona prøver på? Spille uavgjort? Og for første gang, så kunne jeg ønske det var en strengere dommer. Argentinerne får jo "juling" ut på banen jo! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Tror han mener at grekerne tar han helt ut av kampen med markeringen Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Argentina er heilt avhengige av at Messi er involvert i spelet. Og når han blir tatt ut, fantastisk markeringspel, så blir heile Argentina svekket. Skal han ut i andre omgang? De er som sagt veldig avnhengig av han. Og hva er det Maradona prøver på? Spille uavgjort? Og for første gang, så kunne jeg ønske det var en strengere dommer. Argentinerne får jo "juling" ut på banen jo! Mente markeringen. Hellas speler fantastisk organsiert fotball. Argentina får ikkje sjansen til å skape noko. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Aha. Skjønner ikke at jeg kunne tolke setningen noen annerledes. Er bare veldig bekymret for Argentina ikke klarer 2-0. Noe jeg har satset på Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Blir direkte forbanna når eg ser de spillerne til Hellas, det er jo ikke der for å spille fotball, bare for å ødelegge Argentinas offensive spill. Håper inderlig de blir knust, og Messi putter noen mål Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg hater Hellas strategi. Håper Argentina voldtar de i 2. og sender antifotballen til helvete. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg hater Hellas strategi. Håper Argentina voldtar de i 2. og sender antifotballen til helvete. Hellas driter i åssen de spiller bare de vinner og da har de en perfekt trener med Otto. Nå må Hellas frem eller ryker de! Kan ikke vente på at Nigeria scorer. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Værste er at de kommer til å satse på at Nigeria scorer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå