Gå til innhold

VM: Gruppe B (Argentina, Nigeria, Sør-Korea, Hellas)

Latias

Gruppe B  

108 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argentina er heilt avhengige av at Messi er involvert i spelet. Og når han blir tatt ut, fantastisk markeringspel, så blir heile Argentina svekket.

Skal han ut i andre omgang? De er som sagt veldig avnhengig av han. Og hva er det Maradona prøver på? Spille uavgjort?

Og for første gang, så kunne jeg ønske det var en strengere dommer. Argentinerne får jo "juling" ut på banen jo!

Lenke til kommentar

Argentina er heilt avhengige av at Messi er involvert i spelet. Og når han blir tatt ut, fantastisk markeringspel, så blir heile Argentina svekket.

Skal han ut i andre omgang? De er som sagt veldig avnhengig av han. Og hva er det Maradona prøver på? Spille uavgjort?

Og for første gang, så kunne jeg ønske det var en strengere dommer. Argentinerne får jo "juling" ut på banen jo!

Mente markeringen. Hellas speler fantastisk organsiert fotball. Argentina får ikkje sjansen til å skape noko.

Lenke til kommentar

Blir direkte forbanna når eg ser de spillerne til Hellas, det er jo ikke der for å spille fotball, bare for å ødelegge Argentinas offensive spill. Håper inderlig de blir knust, og Messi putter noen mål :thumbup:

Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg hater Hellas strategi. Håper Argentina voldtar de i 2. og sender antifotballen til helvete.

Lenke til kommentar

Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg hater Hellas strategi. Håper Argentina voldtar de i 2. og sender antifotballen til helvete.

Hellas driter i åssen de spiller bare de vinner og da har de en perfekt trener med Otto. Nå må Hellas frem eller ryker de!

Kan ikke vente på at Nigeria scorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...