Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Men jeg tror at de har flaksen og dyktigheten på sin side som de hadde i EM, så for meg så kommer de ikke videre. Si meg, driver du å motsier deg selv ofte? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hellas var dumpekandidat forrige mesterskap, kan ikke se at de blir noe annet nå. Skjønner ikke at fortsatt mange har tro på dem. Nigeria blir litt svake uten Mikel, så tviler litt der og. Sør-Korea har et up and coming lag som kan overraske. Chung Young Lee på Bolton er ihvertfall en spiller jeg har sansen for. Tipper at Sør-Korea tar seg videre her. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Må ikke glemme Park Ji-Sung ( ) da, Maefteda. Men jeg tror at de har flaksen og dyktigheten på sin side som de hadde i EM, så for meg så kommer de ikke videre. Si meg, driver du å motsier deg selv ofte? Haha, var fin den der ja! :!: Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Alle vet at Park er awesome fra før. Han trenger ingen introduksjon. Jeg har veldig sansen for Sør-Korea, selv med et "rigget" 2002 VM. De har små arbeidsjern med god teknikk og spiller på en måte jeg liker. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Men jeg tror at de har flaksen og dyktigheten på sin side som de hadde i EM, så for meg så kommer de ikke videre. Si meg, driver du å motsier deg selv ofte? Mente jo selvfølgelig at jeg ikke tror de har flaksen på sin side... 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg går for at Argentinta tar gullet igjen i år. Eneste laget jeg har noe særlig til overs for uansett, selv om de helt klart kunne hatt med Saviola. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Hvilken kamp er det som egentlig går først? Livescore pluss et par andre sider sier Argentina-Nigeria, TV-guidene sier SK-Hellas. Er vel sistnevnte som stemmer? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Sør-Korea - Hellas 13:30 på TV 2 står det på min oversikt. Argentina - Nigeria går 16:00. Endret 11. juni 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Gleder meg som faen til noe skikkelig fotball nå, Messi, save us. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Regner med at Sør-Korea og Argentina tar greie seire i dag. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Helt sykt gøy med VM og har sånne kamper hver dager etter hverandre er en drøm. Det går ikke ann å få en bedre måned enn med opptil 3 kamper om dagen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) LETS GO PARKY LETS GO!! (KAPTEIN ) Endret 12. juni 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Har 2-2 som tips for denne kampen på diverse konkurranser, men har egentlig større tro på Park og gjengen. Go go! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Bare Hellas går på trynet ut av gruppespillet så bryr det meg mindre ka resten finner på. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Andre som har knitring på lyden hos tv2 av og til ? Jævlig iriterende.. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Faen og Jeg som satte penger på Hellas... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Andre som har knitring på lyden hos tv2 av og til ? Jævlig iriterende.. Samme her. Mye mer irriterende enn Vuvuzela synes nå jeg. Anyway, lets go Korea! Endret 12. juni 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Andre som har knitring på lyden hos tv2 av og til ? Jævlig iriterende.. Jepp, er det her også. Var sånn i går og... Noen som gidder å poste lagoppstillingen til Argentina når den er klar ? Får ikke sett 1. omg., så hadde vært greit. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Andre som har knitring på lyden hos tv2 av og til ? Jævlig iriterende.. Ja samme her. Ser på TV2 HD med Canal Digital. Hellas kan ryke på enda et mesterskap uten å score noen mål. Hadde ikke forbauset meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå