Gå til innhold

VM: Gruppe B (Argentina, Nigeria, Sør-Korea, Hellas)

Latias

Gruppe B  

108 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En skam for fotballen.

Jesus, hvorfor må du si det om og om igjen? Hellas har da bidratt til å gjøre andreomgangen veldig morsom. Det røde kortet er det ingenting å si på, selv om grekeren hjalp veldig til. Hodeløst av Kaita, fortjent rødt kort.

Edit: kjapp du er til å redigere inn det med hodeskaden. Det er en annen sak.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

En spiller ligger nede med hodeskade og dommeren blåser ikke. Så scorer faen meg dritten som filmet.

This. Når det er sagt, er det ikke slik at når en skadet spiller ligger nede så opphever ikke han offsiden? Fikk ikke sett om det var flere som opphevet offsiden.

Kanskje ikke så overraskende når du heier på Arsenal. Nok folk som dør der og.

Den var lav...

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Herregud, enda en keepertabbe. For et merkelig VM!

Vil si det er ganske vanlig vm jeg.

Mye mer Vuvuzela da. Det skal du få.

Lenke til kommentar

En spiller ligger nede med hodeskade og dommeren blåser ikke. Så scorer faen meg dritten som filmet.

This. Når det er sagt, er det ikke slik at når en skadet spiller ligger nede så opphever ikke han offsiden? Fikk ikke sett om det var flere som opphevet offsiden.

Er vel slik at spilleren må være ute av spill? Altså at han får behandling bak målet eller noe.

Lenke til kommentar

iRoman. Så du forsvarer folk som filmer? Kanskje ikke så overraskende når du heier på Arsenal. Nok folk som dør der og.

Lol? Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Hvor forsvarer jeg han som filmer? Det er latterlig at han faller som en liten kjerring, men Kaita er ikke akkurat uskyldig han heller. Jesus.

Lenke til kommentar

iRoman. Så du forsvarer folk som filmer? Kanskje ikke så overraskende når du heier på Arsenal. Nok folk som dør der og.

Lol? Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Hvor forsvarer jeg han som filmer? Det er latterlig at han faller som en liten kjerring, men Kaita er ikke akkurat uskyldig han heller. Jesus.

Trekker den tilbake. Skrevet i rent sinne over det meste.

Lenke til kommentar

Lol. How low can you go? Slike utalelser sitter virkelig folk i respekt!

Syns det er fint at Hellas klarer dette. Soleklart rødt kort, selv om det var en smule overdriving. Kunne gitt gult til Grekeren og rødt til Mr. Afrika. En av de bedre Hellas kampene jeg har sett anyways.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...