Gå til innhold

VM: Gruppe B (Argentina, Nigeria, Sør-Korea, Hellas)

Latias

Gruppe B  

108 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frankrike kampen var gørrkjedelig! Trur det blir mykje fart i England-USA kampen. Spesielt fra USA sin side på kontringer osv. Trur England kommer til å støte i mesteparten av kampen, men så har nesten ingen av kampene så langt i VM levd opp til forhåndsforventningene :p

Historisk sett er den første kampen i gruppespillet preget av nerver og to lag som ikke vil tape. Du kan være helt sikker på at det kommer klassikere på rekke og rad lenger ut i mesterskapet. Dessuten synes jeg ikke noen av kampene sålangt har vært kjedelige, muligens untatt Uruguay-Frankrike.

Lenke til kommentar

Frankrike kampen var gørrkjedelig! Trur det blir mykje fart i England-USA kampen. Spesielt fra USA sin side på kontringer osv. Trur England kommer til å støte i mesteparten av kampen, men så har nesten ingen av kampene så langt i VM levd opp til forhåndsforventningene :p

Historisk sett er den første kampen i gruppespillet preget av nerver og to lag som ikke vil tape. Du kan være helt sikker på at det kommer klassikere på rekke og rad lenger ut i mesterskapet. Dessuten synes jeg ikke noen av kampene sålangt har vært kjedelige, muligens untatt Uruguay-Frankrike.

Eg meinte ikkje at dei andre kampene var kjedelige. Sa bare at lag som man har forventet skal kontre presser for fullt f.eks. Men det er bare i visse kamper.

Lenke til kommentar

Det er nok Argentina og Sør Korea som kommer opp fra denne gruppen, eller?

Det er det alt for tidlig å si noe om. Argentina går garantert videre, men Nigeria viste en god figur i dag og vil gi Sør-Korea kamp til døra. Kampen mellom disse to blir sannsynligvis en kamp der vinneren går videre. Målforskjellen er også viktig i et sånt mesterskap, og Nigeria kan få en fordel senere med å bare slippe inn ett mål mot knallsterke Argentina.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Argentina spilte en bra kamp. Synes Maradona har valgt de rette spillerne. Argentina går garantert videre. Hellas gjør det ikke bra, og tror neppe de i det hele tatt får poeng mot Argentina eller Nigeria.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Argentina spilte en bra kamp. Synes Maradonne har valgt de rette spillerne. Argentina går garantert videre. Hellas gjør det ikke bra, og tror neppe de i det hele tatt får poeng mot Argentina eller Nigeria.

+1

Vil ha Argentina og Brasil i finalen :p

Endret av Lightpixel
Lenke til kommentar

Gjensyn med Parky og co. i morgen. Blir spennende å se koreanerne igjen. Herlige mot Hellas, håper på noe av det samme mot Argentina i morgen. Tror de kan score mål, men det vil bli tøft å forsvare seg mot Messi og co. som virket gode sist. Satser på underholdning i hvert fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg holder med Sør-korea i dette mesterskapet. Elsker å se de små jappsene løpe rundt om ;D

Heier på Tyskland jeg, digg å se spanjolene der leke med ball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...