Gå til innhold

VM: Gruppe B (Argentina, Nigeria, Sør-Korea, Hellas)

Latias

Gruppe B  

108 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nigeria må sette de sjansene der for å ha håp om avansement. Er rett og slett for dårlig..

Er det flere som har sett den gigantiske grønne laseren som av og til flakker over banen?

Jepp.. Aner ikke hva det er.

Samcki sa det da. En laser.

Å. Det er en laser. Og jeg har sett den.

Lenke til kommentar

Synes kontringene til Argentina ikke har vært av topp kvalitet i dag...

Det ser ikke ut som et lag som har 3 spillere som har scoret tilsammen 60-70mål i en sesong.

Viktig at de produserer fremover... for bakover er Argentina så som så.

Lenke til kommentar

Jeg kan se underteksten til en eller annen serie/film. Fy faen så irriterende. :dontgetit:

På TV? Hvilken kanal ser du på?

Jeg ser på TV2 HD, og har ikke merket noe til det.

Har ikke TV2 HD i rommet, så jeg ser på SD. La nå merke til NRK1-logoen svakt på skjermen, så det er der underteksten kommer fra. :ninja:

Messi scorer ikke i dag. Punktum.

Lenke til kommentar

Morsom kamp synes jeg. Synd Argentina har vært ineffektive som få, kunne jo fint stått 4-5 mål til på blokka. Men keeperen til Nigeria er deres største spiller og har redda dem fra Messi til nå. Herlig med keeperne til nå i VM, Sør Afrika sin i går var også herlig!

Edit: Kan jo sette store spørsmålstegn til Gutierez da. Var jo der Nigeria kom gjennom hver gang omtrent.

Herlig å se Maradona. Han har virkelig følelser for dette, mer enn man kan si om mange andre trenere!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Slutt. Herlig kamp. Maradona i dress stående langs sidelinja var flott å se. Messi er fantastisk som vanlig, og mangler bare scoringen. Viser at målstatistikken ikke er det eneste som gjør han til verdens beste. Så har vi Eneyama da, kjemperedninger hele kampen gjennom, tror virkelig at han drar til en større klubb etter VM. 28(?) er ingen alder for en keeper.

Lenke til kommentar

Ja nei, det eneste positive med kun 5 mål på 4 kamper er vel at keeperne får litt ros for en gangs skyld. Har troa på Tevez i dette VM'et, grei kamp av han i dag - jobber som bare det. Messi var litt ego i 2. omg imo, men han vil jo så gjerne ha den scoringen vetts...

Lenke til kommentar

Har vært en tendens det ja.

Personlig synes jeg dette var den kjedeligste kampen så langt i VM. I perioder stillestående fra begge lag, og det tidlige målet til Argentina dreper kampen litt.

Litt annet: Jeg ser kampene på svensk TV. Litt mer nøkterne kommentarorer, og bedre lyd - selv om lyden er øredøvende. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...