Samcki Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Kampen bølger bra Tror Nigeria faktisk utligner nå snart om Argentina ikke punkterer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er det flere som har sett den gigantiske grønne laseren som av og til flakker over banen? Jepp.. Aner ikke hva det er. Samcki sa det da. En laser. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Nigeria må sette de sjansene der for å ha håp om avansement. Er rett og slett for dårlig.. Er det flere som har sett den gigantiske grønne laseren som av og til flakker over banen? Jepp.. Aner ikke hva det er. Samcki sa det da. En laser. Å. Det er en laser. Og jeg har sett den. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Synes kontringene til Argentina ikke har vært av topp kvalitet i dag... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg kan se underteksten til en eller annen serie/film. Fy faen så irriterende. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg kan se underteksten til en eller annen serie/film. Fy faen så irriterende. På TV? Hvilken kanal ser du på? Jeg ser på TV2 HD, og har ikke merket noe til det. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Synes kontringene til Argentina ikke har vært av topp kvalitet i dag... Det ser ikke ut som et lag som har 3 spillere som har scoret tilsammen 60-70mål i en sesong. Viktig at de produserer fremover... for bakover er Argentina så som så. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg kan se underteksten til en eller annen serie/film. Fy faen så irriterende. På TV? Hvilken kanal ser du på? Jeg ser på TV2 HD, og har ikke merket noe til det. Har ikke TV2 HD i rommet, så jeg ser på SD. La nå merke til NRK1-logoen svakt på skjermen, så det er der underteksten kommer fra. Messi scorer ikke i dag. Punktum. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Morsom kamp synes jeg. Synd Argentina har vært ineffektive som få, kunne jo fint stått 4-5 mål til på blokka. Men keeperen til Nigeria er deres største spiller og har redda dem fra Messi til nå. Herlig med keeperne til nå i VM, Sør Afrika sin i går var også herlig! Edit: Kan jo sette store spørsmålstegn til Gutierez da. Var jo der Nigeria kom gjennom hver gang omtrent. Herlig å se Maradona. Han har virkelig følelser for dette, mer enn man kan si om mange andre trenere! Endret 12. juni 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hadde det ikkje vært for Enyeama, som spelte fantastisk i dag, så hadde Nigeria blitt mørbanket. Argentina ser ut som eit lag som kan nå langt. Messi brillierer akkurat som på Barca, bare scoringen som manglet. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Slutt. Herlig kamp. Maradona i dress stående langs sidelinja var flott å se. Messi er fantastisk som vanlig, og mangler bare scoringen. Viser at målstatistikken ikke er det eneste som gjør han til verdens beste. Så har vi Eneyama da, kjemperedninger hele kampen gjennom, tror virkelig at han drar til en større klubb etter VM. 28(?) er ingen alder for en keeper. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Andre omgangen var strengt tatt litt småkjedelig, Argentina gjør ikke nok til å gå opp i en 2-0 ledelse, da blir kampen litt døv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Keeperen til Nigeria var uten tvil BB. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ja. Aldri hørt om fyren en gang. Håper for hans del han kan holde det gående! Gøy når keeperen får positiv oppmerksomhet. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ja nei, det eneste positive med kun 5 mål på 4 kamper er vel at keeperne får litt ros for en gangs skyld. Har troa på Tevez i dette VM'et, grei kamp av han i dag - jobber som bare det. Messi var litt ego i 2. omg imo, men han vil jo så gjerne ha den scoringen vetts... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Argentina med en oppskriftsmessig seier. De feier ikke Nigeria av banen men har god kontroll hele veien, med en Messi som ikke virker det grann sliten. Jeg likte det jeg så av Argentina i dag. Husk at laget som vinner VM spiller seg alltid i form litt uti mesterskapet. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Har vært en tendens det ja. Personlig synes jeg dette var den kjedeligste kampen så langt i VM. I perioder stillestående fra begge lag, og det tidlige målet til Argentina dreper kampen litt. Litt annet: Jeg ser kampene på svensk TV. Litt mer nøkterne kommentarorer, og bedre lyd - selv om lyden er øredøvende. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Da så du ikke Uruguay-Frankrike, den var kjedelig Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Denne kampen var 100x bedre enn Frankrikekampen i går hvertfall. Synes den var morsom jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå