Gå til innhold

VM: Gruppe B (Argentina, Nigeria, Sør-Korea, Hellas)

Latias

Gruppe B  

108 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Gruppe B

1. Argentina.png Argentina .. 3...3...0...0.....7-1.....9

2. South_Korea.png Sør-Korea .. 3...1...1...1.....5-6.....4

3. Greece.png Hellas ....... 3...1...0...2.....2-5.....3

4. Nigeria.png Nigeria ...... 3...0...1...2.....3-5.....0

Lørdag 12. juni - 16:00: Argentina 1-0 Nigeria

Lørdag 12. juni - 13:30: Sør-Korea 2-0 Hellas

Torsdag 17. juni - 16:00: Hellas 2-1 Nigeria

Torsdag 17. juni - 13:30: Argentina 4-1 Sør-Korea

Tirsdag 22. juni - 20:30: Nigeria 2-2 Sør-Korea

Tirsdag 22. juni - 20:30: Hellas 0-2 Argentina

Lagene

Argentina.pngArgentina

Trener: Argentina.png Diego Armando Maradona

Kaptein: Javier Mascherano

Beste VM-prestasjon: Vinnere - 1978 og 1986

Nigeria.pngNigeria

Trener:Sweden.png Lars Lagerbäck

Kaptein: Nwankwo Kanu

Beste VM-prestasjon: Åttendedelsfinale - 1994 og 1998

South_Korea.pngSør-Korea

Trener: South_Korea.png Huh Jung-Moo

Kaptein: Park Ji-Sung

Beste VM-prestasjon: 4. plass - 2002

Greece.pngHellas

Trener: Germany.png Otto Rehhagel

Kaptein: Giorgos Karagounis

Beste VM-prestasjon: Gruppespill - 1994

Endret av Latias
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter de kampene je har fått med meg, så er Mikel en viktig spiller for Nigeria.

Argentina burde ta førsteplassen i gruppa,

Sør Korea går nok videre.

Hellas kan gå videre.

Nigeria.

Jeg tror det ender opp slik:

Argentina,

Sør Korea

Hellas

Nigeria

Lenke til kommentar

Ja, enig med Prettyboy over meg her.

Du kan egentlig aldri være trygg på Sør-Korea. Men de spiller attraktiv fotball og det tror jeg vipper de sin vei forhold til Hellas og Nigeria som er bedre bakover på banen.

Argentina BØR gå videre med det stjerne galleriet de er helt fremst på banen. Eller så er det fyken for Maradona ihvertfall.

Lenke til kommentar

Argentina BØR gå videre med det stjerne galleriet de er helt fremst på banen. Eller så er det fyken for Maradona ihvertfall.

Nja, en av hovedgrunnene til at han er trener i det hele tatt er at han er god venn med sjefen av det argentinske fotballforbundet. Ville nok ikke vært så sikker på at drar om de ikke går videre fra gruppespillet.

Jeg tror det blir slik til slutt:

1. Argentina

2. Hellas

3. Sør-Korea

4. Nigeria

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nigeria er bedre en Sør-Korea og Hellas mener å jeg.

Håper de tar andreplassen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Rimelig åpen gruppe dette. Alle har potensiale til å gå videre. Tror nok Argentina tar førsteplassen. Når det gjelder 2.plassen så tror jeg Sør-Korea tar den. Spesielt hvis de klarer å spille mot sitt aller aller beste. Nigeria er altfor ustabile. Hellas er bare crap. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hellas har muligens sjelden spillet på sin side, men de er meget gode å få resulatet på sin side.

Ville vært dirkete tåpelig å avskrive de i denne gruppen. Dette er desidert den gruppen der alle kan ta andreplassen.

(argentina er bankers)

Lenke til kommentar

Argentina med Maradona er ikke bankers. Såvidt de klarte å kvalifisere seg, men regner med at klovnen Maradona får skikk på gutta sine og tar førsteplassen. Hellas? Har ikke mye å vise til siste tiden, men det har de som regel aldri helt til de overrasker alle. Jeg vil ikke ha de videre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg VIL ikke ha de med videre jeg heller,men ikke opp til meg(da hadde Norge vunnet by default).

Med den troppen Argentina har ser jeg ingen mulige scenarioer der Argentina ikke kommer seg videre fra gruppespillet, selv med Maradona ved roret.

Lenke til kommentar

Hellas skulle aldri ha vært i VM. ble overkjørt av Ukraine og som var utrolig heldig som kom seg til VM.

Så skjønner ikke helt hva du mener med at "Hellas har sjeldent spillet på sin side", danielzu.

Hellas har vunnet EM og det er mange år til neste gang de vinner noe mesterskap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hellas skulle aldri ha vært i VM. ble overkjørt av Ukraine og som var utrolig heldig som kom seg til VM.

Så skjønner ikke helt hva du mener med at "Hellas har sjeldent spillet på sin side", danielzu.

Hellas har vunnet EM og det er mange år til neste gang de vinner noe mesterskap.

Hellas er somregel ikke beste laget på banen, verken i Vm-kvalikken eller i Portugal,men de får resultater(1-0 osv). Noe som gjorde at de vant EM. De fleste seirene til Hellas er etmål-ledelse.

My guess så vinner Hellas mot Sør-Korea(Hellas ER et bedre lag) og kan fort ta poeng mot Nigeria. Mulig også Argentina.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...