Gå til innhold

Just another 2s question..

Anbefalte innlegg

Morn.

Søkte nytt 2v2 team på locken. 953 Res, 2701 SP UB, 3100 SB, 26,4k HP UB. Jeg ble rett og slett ledd av 0.0

Har 3 / 5 Relentless, full Wrathfull offset (Man kan få uten ArenaPoints), 245 Dagger osv. En priest sa til meg at det var sugedårlig og jeg sa jeg hadde vert på 1300 rating med den, han lo enda mer. Nå forstår jeg hvorfor. Jeg skjekka ut arenateamet hans og "Match History". Jeg la merke til at han gikk opp med 20-25 pr. win og ned med 1-5.. Hvorfor pokker skjer det med ham og ikke meg? Har det noe med MMRen å si?

Jeg mener, jeg går opp med alt fra 4-11 og ned med 12-21. Hver uke har vi rundt 60 win, 40 loss. Det varierer, men uannsett kommer vi oss ikke over 1300. Selv med 20-30% win rate ligger vi på det samme vi begynte med.

Kan noen forklare meg dette?

Takker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usikker på kvifor det skjer, men opplever det samme heile tida. Mister alltid over 10, og får max 5. Utrulig slitande.

Men om du sa 1300 som svar når han spurde kva experience du hadde hatt så er det godt forståelig at han lo.

1300 er det folk når på altene sine som gjer 10 games a week for points.

Eg oppgir 1857 som høgast exp og blir fremdeles ledd av. Men du bør då skaffe 5/5 relentless iallefall?

Uansett, prøv å finn deg ein druid som ikkje er ein drittsekk og have fun. Arena er kjekkest og går best når ein har det gøy.

Lenke til kommentar

Usikker på kvifor det skjer, men opplever det samme heile tida. Mister alltid over 10, og får max 5. Utrulig slitande.

Men om du sa 1300 som svar når han spurde kva experience du hadde hatt så er det godt forståelig at han lo.

1300 er det folk når på altene sine som gjer 10 games a week for points.

Eg oppgir 1857 som høgast exp og blir fremdeles ledd av. Men du bør då skaffe 5/5 relentless iallefall?

Uansett, prøv å finn deg ein druid som ikkje er ein drittsekk og have fun. Arena er kjekkest og går best når ein har det gøy.

Vel, han fikk også vite at Arena Partneren min var priest med 471 res, 7 blues..

Kommer aldri over 1300 fordi jeg må faktisk vinne sånn 40% mer enn tap for å stige. Kan ikke forstå at det skal være slik. Spesielt ikke med tanke på at jeg ser folk på 1800 med flere tap enn vinn.

Og vi møter ofte Warriors med Bryntroll og Wrathfull Skuldre. Say no more.

Skjer med verden a?

Endret av Jooose
Lenke til kommentar

Det kommer jo helt an på når man taper og når man vinner.

Si du starter et nytt lag og taper 1000 kamper, så vinner man 150 på rad. selv om statsen er 150-1000 så vil man nok ligge ganske høyt om man har vunnet 150 på rad :p

Også på 1800 rating, jeg har opplevd å møte ganske høyt rata teams, si 2k-2,3k så mister vi ikke mer enn 1-4 rating per tap. Og når vi slår 13-1400 rata teams så får ikke noe særlig heller.

Systemet er vel laget sånn at laget legger seg på en mmr, vinner du 60% av kampene på si 1300, så begynner du å bli matcha opp mot 1400 lag, vinner du fortsatt 60% eller mer så møter du på enda høyere lag osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...