Gå til innhold

VM: Gruppe A (Sør-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrike)

Latias

Gruppe A  

107 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste spillerne jeg liker på Les Blues er Gourcuff (Som jeg vil ha til United ASAP), og selvsagt Pat Evra.

Word.

Hva faen, TV2? Tror jeg stikker til stua og ser kampen med engelske kommentatorer i HD. Latterlig at vi får se sjansen 10 sekunder etter at kommentatorene snakker. :realmad:

Duh, Latias, kødder du, vi får alle kampene i HD.

Husk, ITV HD er på sky nå! (Official) Kanal 178. Og BBC HD vet du nok om fra før av satser jeg på... nr. 143. :)

Lenke til kommentar

Har Diaby vært drøy? Har ikke sett noe spesielt på den fronten jeg.

Ribery er overrated. :)

Må legge til at jeg elsker backene til Frankrike, det skal være sagt.

Og ja, Anelka er så ekkel og EGO at det gjør vondt å se på.

Btw, Toulalan må dickride Domenech eller noe, han får jo spille UANSETT hvor dårlig han spiller. Som i EM, det var helt sykt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Diaby har vært veldig god, ja. Synd at du ikke har sett det, for han har hatt noen flotte pasninger og dribleserier.

Gourcuff er visst ikke så godt likt av medspillerne sine. Mener å ha lest det en plass.. Tror ikke det hjelper på å skyte på frispark fra 50 meter når halve laget er inne i boksen..

Og ja, Ribery er ikke så fryktelig god.

Lenke til kommentar

Hvor mange nasjoner har vunnet VM. Før pausen sa han "to av de sju VM-vinnerne møtes i kveld".

Det er jo tidenes enkleste spm. Alle fotballsupportere med respekt for seg selv burde klare å svare på det spm. Barnemat.

Joda, greit nok det. Når jeg tenker meg om, kanskje det var gjort bevisst. For å trekke til seg flere folk og dermed tjene penger. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...