Armageddon Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hva skjer? Kommentatorene er flere sekunder foran bildet jo. Amatører. Det finnes ikke noe mer irriterende enn det. Håper det fikses snarest. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Eneste spillerne jeg liker på Les Blues er Gourcuff (Som jeg vil ha til United ASAP), og selvsagt Pat Evra. Word. Hva faen, TV2? Tror jeg stikker til stua og ser kampen med engelske kommentatorer i HD. Latterlig at vi får se sjansen 10 sekunder etter at kommentatorene snakker. Duh, Latias, kødder du, vi får alle kampene i HD. Husk, ITV HD er på sky nå! (Official) Kanal 178. Og BBC HD vet du nok om fra før av satser jeg på... nr. 143. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kommentatora ligger visst et like sekund foran ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Så klart jeg vet det, er bare det at det er roligere å sitte i rommet. Men TV2 er søppel, så jeg må nok ut likevel. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 For et frispark av Gourcuff! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Haha, herlig at Anelka ødelegger for laget. Hadde han latt den gå, hadde det nok stått 1-0 til Frankrike. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Og DIABY spiller istedenfor Malouda egentlig, bare fordi Domenech er en ræv og kranglet med Malouda. Altså, det har ikke akkurat vært et negativt valg.. Diaby har vært drøy i dag! Endret 11. juni 2010 av Torstein! 1 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Uff så overlegen Forlan er. Rister på hodet hver gang medspillerne gjør feil... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Har Diaby vært drøy? Har ikke sett noe spesielt på den fronten jeg. Ribery er overrated. Må legge til at jeg elsker backene til Frankrike, det skal være sagt. Og ja, Anelka er så ekkel og EGO at det gjør vondt å se på. Btw, Toulalan må dickride Domenech eller noe, han får jo spille UANSETT hvor dårlig han spiller. Som i EM, det var helt sykt. Endret 11. juni 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg vet ikke hva som er verst. De jævla trompetene eller TV2s kommentatorer... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Diaby har vært veldig god, ja. Synd at du ikke har sett det, for han har hatt noen flotte pasninger og dribleserier. Gourcuff er visst ikke så godt likt av medspillerne sine. Mener å ha lest det en plass.. Tror ikke det hjelper på å skyte på frispark fra 50 meter når halve laget er inne i boksen.. Og ja, Ribery er ikke så fryktelig god. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvor mange nasjoner har vunnet VM. Før pausen sa han "to av de sju VM-vinnerne møtes i kveld". Det er jo tidenes enkleste spm. Alle fotballsupportere med respekt for seg selv burde klare å svare på det spm. Barnemat. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg vet ikke hva som er verst. De jævla trompetene eller TV2s kommentatorer... Legg til selve omgangen på den lista, og det kan plutselig ikke bli verre. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Djeeses. Noen andre som hører en høyfrekvent dirrelyd hvert 3-4 sek? Har irritert meg grenseløst over det nå...... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Nei. Uff så overlegen Forlan er. Rister på hodet hver gang medspillerne gjør feil... Hadde jeg også gjort hvis laget mitt var så ræva. 1 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Frankrike har ingen bestemt spelemåte. Dårlig samspel og til tider egoistiske valg. Uruguay gjør det veldig bra med å forsvare seg. Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ja konstant mens kommentatorene har snakket. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Diaby har vært Les Bleus beste spiller. Ingenting å si det på det valget. At Govou, derimot, spiller fremfor Malouda er intet mindre enn sinnsykt. Men hey, det er tross alt Domenech dette, og han har forvandlet Frankrike til et hatlag for min del. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Hvor mange nasjoner har vunnet VM. Før pausen sa han "to av de sju VM-vinnerne møtes i kveld". Det er jo tidenes enkleste spm. Alle fotballsupportere med respekt for seg selv burde klare å svare på det spm. Barnemat. Joda, greit nok det. Når jeg tenker meg om, kanskje det var gjort bevisst. For å trekke til seg flere folk og dermed tjene penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå