Onyx Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Enig. Usbekeren var stødig. Mannen må ha følt presset. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hva skjer med at man hviler førstekeeper Ochoa i åpningskampen i VM? Ødelegger VM-laget mitt..... Her og gitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Enig. Herlig dømming. Bra vi ikke har med Hauge/Øvrebø, ganske sikker på at de hadde blitt slaktet. Ellers har jeg funnet ut en ting, og det er at jeg skal mute Viasat-kampene. Udugelige kommentatorer (skader hjernen) kombinert med vuvuzelaene (skader ørene) er en dødelig kombinasjon. Blir ikke overrasket om det en dag står i avisen at folk døde etter å ha sett VM på Viasat. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Noen som fikk med seg oppstillinga til Frankrike nå? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Håper vi får en skikkelig pipekonsert når Frankrike presenteres, særlig Henry da. Har ikke stort til overs for de blå. Tror og håper de ryker på en smell mot Uruguay. Forlan har hatt en langt bedre sesong enn Henry, men får ikke stort med oppmerksomhet, noe han kan tjene på. Suarez er også veldig god. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) FRA: H. Lloris B. Sagna W. Gallas E. Abidal P. Evra J. Toulalan A. Diaby Y. Gourcuff S. Govou N. Anelka F. Ribéry URU: F. Muslera D. Lugano D. Godín M. Victorino D. Pérez Á. Pereira E. Arévalo I. González M. Pereira D. Forlán L. Suarez Endret 11. juni 2010 av Sveern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Noen som fikk med seg oppstillinga til Frankrike nå? Ligger ute på FIFA sine sider. Link. EDIT: Du fant det ut ja. Endret 11. juni 2010 av Latias Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Bruce Grobbelaar er for øvrig awesome. Gleder meg til å se kampen på TV 2 nå. Produksjonen er langt bedre. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hehe, litt artig med 24 stilen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Var litt artig den 24-stilen ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Hehe, litt artig med 24 stilen Haha, akkurat det jeg tenkte på. Btw, skal Semb og Alsaker kommentere fra studio? Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Overrasker meg at ikke Malouda og Gingac er med isteden for Govou og Anelka. Utrolig det jeg hører på TV2 nå. 12 millioner kuer og 3 millioner mennesker og likevel er de i VM og har et godt lag Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Frankrike hadde pene bortedrakter må jeg si Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Frankrike hadde pene bortedrakter må jeg si Det rettferdiggjør ikke deltakelsen deres i mesterskapet. Skulle ikke ha vært med, håper Forlan knuser drittlaget i kveld. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er det her det er kamptråd for Uru - Fra? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jøss, SVTHD meldte at både Henry og Malouda skulle spille ifølge det "bekrefta" laget dems. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Håper Domenech & Co går på en real smell i dag. Eneste spillerne jeg liker på Les Blues er Gourcuff (Som jeg vil ha til United ASAP), og selvsagt Pat Evra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Eneste spillerne jeg liker på Les Blues er Gourcuff (Som jeg vil ha til United ASAP), og selvsagt Pat Evra. Her og. Vil virkelig se han i United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå