MartinF Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Så når keeper er utenfor fem-meter, så er han utespiller? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-mX5b8rLK Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Mexico hadde fortjent en scoring før pause. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Håper nesten Sør-Afrika scorer bare for å høre hvor mye vuvuzelaene tar av 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Vuvuzelaene har tatt av. Tror ikke det er mulig å spille høyere enn det de allerede gjør. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Håper nesten Sør-Afrika scorer bare for å høre hvor mye vuvuzelaene tar av Du hørte jo i det de hadde en stor sjanse nå. Alle skrike AAAAO i sånn 1-2 sekunder før de tar helt av. Med andre ord 1-2 sek "stillhet". Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Beste 1-2 sek så langt... 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Mexico har gått for hardt ut. Eller, det er jo bra å gå så hardt ut som de gjorde, men det er en fordel å score. Nå er de slitne og Sør-Afrika skaper de største sjansene. Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Så når keeper er utenfor fem-meter, så er han utespiller? :S Nei. Men det skal være to mann mellom mållinja og angriperen når ballen spilles for at det ikke skal være offside. I 99% av tilfellene står keeperen på mållinja, så man (de som bare nesten kan offsideregelen) tenker ikke over at han er en del av spillet og ser kun på forsvarerne. Offside på wikipedia. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Offside-regelen sier vel bare at 2 spillere skal være på feil side av ballen, gjør den ikke. Ikke noen forskjell om keeperen er forbi linja eller om det er utespilleren. Trodde det var allmenn viten. Når det gjelder Vuvuzelaen, bryr jeg meg ikke nevneverdig. Litt irriterende, men lyde er konstant og jeg glemmer den av og til. Uansett, Mexico imponerer meg. Liker laget godt. Blanco og Chicharito på benken, de kan avgjøre. Uansett... Giovani Dos Santos <3 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Herlig at VM er i gang. Flotte bilder (selv om jeg ikke har Viasat HD) og bra produksjon bildemessig. Men herregud å slitsom den lyden er i lengden...skaper stemning da. Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Herregud viasat kommentatorer er fæle. Følger de med på kampen i det hele tatt? De vet jo ikke hvem som er hvem en gang! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Så når keeper er utenfor fem-meter, så er han utespiller? :S Nei. Men det skal være to mann mellom mållinja og angriperen når ballen spilles for at det ikke skal være offside. I 99% av tilfellene står keeperen på mållinja, så man (de som bare nesten kan offsideregelen) tenker ikke over at han er en del av spillet og ser kun på forsvarerne. Offside på wikipedia. Da kunne jeg vel bare nesten offsideregelen Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Da kunne jeg vel bare nesten offsideregelen Jeg håper det ikke gjør altfor vondt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Digg at det endelig er i gang! Ganske spennende kamp hittil med mye sjanser. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Huff, dere gjør det så vansklig, offsidelinja er bestemt av nest bakerste spiller, så enkelt er det Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Da kunne jeg vel bare nesten offsideregelen Jeg håper det ikke gjør altfor vondt. Bra at jeg fant ut av det nå i hvertfall. Jeg har sett mye fotball, så det kunne gått en hel mannsalder før jeg hadde sett en slik situasjon igjen. Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Erik Soler forstår heller ikke offside-regelen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Å fy faen å dum Erik Soler er!!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 At Spurs ikke bruker Giovani er for meg en gåte, har vært utmerket idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå