Snikpellik Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Fyf for en kvalmsekk Domenech er! Står å kjefter opp sør-afrikas trener etter kamepn, what's the point? Håper jeg aldri ser den fyren som trener igjen... Indeed. Det blir ekkelt og usportslig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Så mange haters i denne tråden... Noen som veit hva som er greia med at Frankrike bruker to forkjellige drakter. Noen av spillere bruker en tight drakt med et slags svart kryss på ryggen , mens andre, blant annet Henry bruker en vanlig drakt uten et svart kryss på. Trodde alle spillerne måtte bruke helt like drakter. Draktene er like. De har bare tatt av den sorte, ubrukelige teipen. Ser ut som de skal spille i en BDSM-film jo. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Så mange haters i denne tråden... Og den største av dem alle; Domenech Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Hva var egentlig greia med at DUMenech ikke tok Parreira i hånda? Endret 22. juni 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Så mange haters i denne tråden... Noen som veit hva som er greia med at Frankrike bruker to forkjellige drakter. Noen av spillere bruker en tight drakt med et slags svart kryss på ryggen , mens andre, blant annet Henry bruker en vanlig drakt uten et svart kryss på. Trodde alle spillerne måtte bruke helt like drakter. Draktene er like. De har bare tatt av den sorte, ubrukelige teipen. Ser ut som de skal spille i en BDSM-film jo. Sikker, for hva gjør den svarte teipen der egentlig? Enkelte Sør Sfrika spillere hadde også teip, men denne var mye lysere enn Frankrike sin. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det jeg kom fram til for meg selv var at spillerne med nummer 1-10 hadde teip på, mens de som hadde høyere nummer hadde ikke teip. Kan godt være jeg har feil. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Fornøyd med resultatene. Synd for Evra, men nå får han ta seg en ferie og komme hjem til Manchester Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Sikker, for hva gjør den svarte teipen der egentlig? Enkelte Sør Sfrika spillere hadde også teip, men denne var mye lysere enn Frankrike sin. Om du mener den teipen som gikk på kryss over ryggen så er noe noe elastisk band som skal hjelpe armene til å gå raskere frem og tilbake og hjelpe på farten til spillerne. Hjalp ikke Frankrike noe særlig, så det er vel bare noe dritt som får draktene til å koste 100kr mer. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 ^LOL Mye rart man finner på for tida... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Sikker, for hva gjør den svarte teipen der egentlig? Enkelte Sør Sfrika spillere hadde også teip, men denne var mye lysere enn Frankrike sin. Om du mener den teipen som gikk på kryss over ryggen så er noe noe elastisk band som skal hjelpe armene til å gå raskere frem og tilbake og hjelpe på farten til spillerne. Hjalp ikke Frankrike noe særlig, så det er vel bare noe dritt som får draktene til å koste 100kr mer. Den jeg mener ja. Merkelige greier. Har du link eller en kilde der det står slik at jeg har bevis når jeg forteller andre om det. Har på følelsen folk ikke kommer til å tro på meg. Endret 22. juni 2010 av Teipball Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Blir kvalm av å se Domenech. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Kva gjer Frankrike til eit horelag? At treneren er sønn av en? 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Den jeg mener ja. Merkelige greier. Har du link eller en kilde der det står slik at jeg har bevis når jeg forteller andre om det. Har på følelsen folk ikke kommer til å tro på meg. Hvis det hjelper så hørte jeg nøyaktig det samme på SVT. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nei! Faen for en kjempesjanse! Fnats - SA går ikke videre, og hvorfor vil ikke du ha de videre? De er jo vertsnasjonen, ingenting hadde vært mer morro enn at de hang med litt til. Mente selvfølgelig synd at de ikke går videre. Har holdt med dem gjennom hele VM. Utrolig synd. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Den jeg mener ja. Merkelige greier. Har du link eller en kilde der det står slik at jeg har bevis når jeg forteller andre om det. Har på følelsen folk ikke kommer til å tro på meg. Hvis det hjelper så hørte jeg nøyaktig det samme på SVT. Ja jeg så de snakket om det på TV2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå