deaktivert443556 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Forlan skjema. hahahaha Fuck you, vg. Like etter at Forlan kom til Man Utd og hadde ødslet bort noen sjanser, da var overskriften "Dårlig Forlan mål" Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Wow. Virker som at karma har rammet den franske leiren ganske hardt. De kommer jo til å stille med null motivasjon mot Sør-Afrika, som vil gjøre alt for å komme seg videre. Den kampen tror jeg vil bli verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Evra er visst ganske keen på å finne ut hvem denne "forræderen" i den franske troppen er (han som fortalte om Anelkas utskjelling av Domenech). Hvem tror vi kan være den skyldige? Jeg setter pengene på Gourcuff, han er vel den mest upopulære fyren i troppen. Kan hende han er ute å sette de andre i et dårlig lys. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det er nok ikke en spiller, men en i støtteapparatet. Evra trodde jo åpenbart det var den ene fysio-duden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Av de bildene vi så på TV stod jo fysioen og kjeftet på Evra. Dog, Evra står med ryggen til, så vi vet ikke hva han sier tilbake. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Vel, Evra står der rolig og uanfektet, mens Domenech (?) må holde han andre borte fra Evra... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Evra er visst ganske keen på å finne ut hvem denne "forræderen" i den franske troppen er (han som fortalte om Anelkas utskjelling av Domenech). Hvem tror vi kan være den skyldige? Jeg setter pengene på Gourcuff, han er vel den mest upopulære fyren i troppen. Kan hende han er ute å sette de andre i et dårlig lys. Skulle ikkje forundre meg om det var Gallas. Han var vel den som var mest uenig i at Evra fekk kapteinbindet? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Gallas virker som en usympatisk og ufyselig mann, så det ville ikke overrasket meg om det var han. Uansett er det ikke spesielt bra for moralen. Frankrike må ta noen grep snart om de ikke vil ende opp som en B-nasjon... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Drømmen er at Frankrike lar Sør-Afrika vinne, helst med mange mange mål, samt Mexico vinner mot Uruguay. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 har et lite håp om at sør afrika skal gå videre Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvis Frankrike ikke stiller til kamp, blir da alle resultatene til Frankrike stryket eller vinner Sør Afrika 3-0 på walkover? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 - Det var skrevet på PC og hadde ingen skrivefeil Generalsekretæren i Frankrikes fotballforbund tror ikke spillerne skrev brevet. Frankrikes fotballforbund har høye tanker om spillerne sine, ser jeg. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvilken kamp sender de på tv2 og hvilken sendes på tv2 sport? Tror jeg må få med meg Frankrike-kampen. Sør-Afrika har gode muligheter for en seier her, men tviler på at de kan ta seg videre i gruppa. Da må vel Uruguay eller Mexico tape med ganske stor margin. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Hvilken kamp sender de på tv2 og hvilken sendes på tv2 sport? Sør Afrika - Frankrike på TV2, Mexico - Uruguay på TV2 Sport. Elendig prioritering etter min mening. Sistnevnte er en mye mer interessant kamp enn den første. 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 ja,men så tror jeg de satt opp sende skjemaet før vm startet og de trodde vell at frankrike skulle være bedre enn de viser nå... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Nei, de satte opp TV-kampene før denne runden. Eneste som var bestemt før mesterskapet, var at TV2 skulle sende begge kampene. Hvilken kamp som skulle gå på hovedkanalen ble først bestemt for noen dager siden. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Om Frankrike skulle tape idag begynner jeg å lure på om de gjør det med vilje, bare for å kunne dra hjem å ta en ufortjent ferie. 11 kvalitetsspillere mot et lag som er 80 plasser bak på FIFA-rankingen skal i utgangspunktet være lett match, uansett problemer innad i laget. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Du skal ikke undervurdere hva moral har å spille inn i et mesterskap. Ene laget fullstendig blottet for moral med krangling og hat. Andre laget full av pågangsmot og vilje til å yte mer enn maks. Men fatter ikke at de ofrer et VM bare for å stå på sitt og være ego.... Da tror du selv at du er mer enn du er gitt! Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Vi får håpe at Frankrikes landslag fortsatt sliter når de skal møte Norge. Det hadde vært morsomt med skikkelig seier over et så "bra" lag Men en annen ting. Hvor mye påvirker VM Fifa-rankingen? Slik som privatkamper, mer, eller ingenting? Endret 22. juni 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå