Teipball Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Benzema har ifølge den godeste Raymond Domenech ikke prestert i år. Noe som i og for seg er sant, men det er vel også bare en spiss i frankrikes tropp som har scoret over 10 ligamål dette året. Men hvor ble det av yoann gourcuff, var han på benken, eller har han blitt sendt hjem etter krangler og annet tullball. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg vet faktisk resultatet av MEX-URU i neste kamp. 0-0. Ikke noen bombe akkurat. Og au revoir, Frankrike. Gode spillere på et møkka-lag. Tror både Mexico og Uruguay er gira på å vinne gruppa, så dette kan bli en spennende kamp det her og. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Tror jeg også. Et Mexico som må frem og angripe for å få Hellas/Sør-Korea/Nigeria (sannsynligvis) i 8-delsfinale istedenfor Argentina. Jeg vil si at de har en fair sjanse til å komme til kvarten om de møter et av de tre første. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Herlig at Mexico gruste Frankrike! Storkoste meg gjennom hele kampen, unner ikke Frankrike en dritt. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg vet faktisk resultatet av MEX-URU i neste kamp. 0-0. Ikke noen bombe akkurat. Og au revoir, Frankrike. Gode spillere på et møkka-lag. Hvorfor skulle noen av lagene ønske å spille uavgjort, heller enn å vinne? Utover stolthet, så får de sannsynligvis en lettere kamp i åttendelsfinalen om de vinner. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Han tenker vel kanskje på at begge lagene er fra Nord/Sør-Amerika. Jeg blir ikke veldig overrasket om det blir uavgjort i neste kamp, men som du sier - det vil være en fordel å ta gruppeseieren med tanke på eventuell motstander i åttendelsfinalen. Spennende gruppe, og det at Frankrike (ser ut til å ha) mislyktes fryder meg. Sør-Afrika skuffer derimot! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvorfor skulle noen av lagene ønske å spille uavgjort, heller enn å vinne? Utover stolthet, så får de sannsynligvis en lettere kamp i åttendelsfinalen om de vinner. Begge lagene ønsker nok å vinne for å slippe Argentina, men frykten for å tape og muligens ryke ut av turneringen vil nok dempe de fleste offensive tendensene i dette oppgjøret. Men det er kanskje ikke noe å frykte for noen av dem all den tid Frankrike har sluttet å score mål. Hvordan er det forresten ved lik målforskjell: flest scorede mål eller innbyrdes oppgjør? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Spurte om det tidligere jeg også. Mener det var sånn her: 1: Målforskjell 2: Ant. scorede mål 3: Innbyrdes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Forlan skjema. hahahaha Fuck you, vg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Forlan skjema. hahahaha Fuck you, vg. Du vet at VG lyktes med ideen sin, de gjør det med vilje. Slik at saken for oppmerksomhet og leses. Slik det funker. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Forlan skjema. Hahahha :!: Digger sånne Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Den var jo faktisk en av de bedre! hehe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Hahaha! Det franske landslaget er en vits! De sier så Endret 19. juni 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Den innsatsviljen Anekla viste mot Mexico gjør at Anelka kan sendes hjem til Frankrike uten et eneste spørsmålstegn. Det gjelder forsåvidt hele den franske troppen. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Satser på at Henry og Cisse starter neste kamp, så kanskje det blir litt mer fart over Frankrike. Men som folk sier, Frankrike er en vits. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det franske folk får glemme dette VM som fort som mulig. Nå skal Blanc ta over og få skikk på dette landslaget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Frankrikes VM-tropp nektet å trene De gir seg ikke. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå