Mchansern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Faen snakker Helstrøm om? lol. Han snakker hovedsaklig om maten da. Hna (og jeg) mener at Frankrike har et laaaaaangt bedre og sofistikert kjøkken enn Mexico, og derfor tipper han det samme som han mener om maten. Edit: Blir flau av å høre Fjørtoft når han prøver å snakke med Spansk/Mexicansk dielekt. Han feilet helt. Endret 17. juni 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Vela da. Legg inn foran mål. Det står to spillere der klare til å putte den i mål. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Sløvt, Vela. Vi vet du er jævlig god og vil spille fast på Arsenal, men det hjelper ikke å blåse den over i en situasjon der du SKAL SENTRE! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Haha, for et ustabil forsvar Frankrike har. Mexico burde enkelt greie 2-3 mål på dem i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Anelka er faen meg pissdårlig i dag igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Rart når man hører publikum ja. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Han kommentatoren til Viasat4 uttaler da omtrent alt som er av navn feil? 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Han kommentatoren til Viasat4 uttaler da omtrent alt som er av navn feil? Indeed. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Synd at Vela må ut nå.. Anelka er faen meg rubbish! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Faen da. Hadde håpet på Chicharito. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 At Anelka er rubbish er ingen nyhet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Så ikke så godt, men kommenterte han? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Få innpå Henry eller Gignac.. Gjerne Cisse.. Vil ha innpå en som gjør det de kan for å score, hvertfall. Kanskje Cisse er klar for å gjøre en innsats? Han har scort 23 mål på 28 kamper for Panathinaikos i år.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Frankrike har ingen taktikk eller spesiell spelestil. Anelka vandrer alt for mykje, Frankrike bør spele med to spisser med mindre friere roller. Til tider så er det 8 (!) Mexicanere bak ballen og ingen franskmenn inne og forstyrrer midtstopperne og forsvaret. Ribery har også ein sentral rolle, og det virker som dei bare sentrer til Ribery som ikkje har nokre alternativer fremover siden Anelka vandrer i hytt og pine. På den andre siden av banen så er eg overrasket over Gallas. Dårlig posisjonering og aggresivitet. Gir nesten vekk eit mål til Mexico fordi han rygger, heldigvis for Frankrike så er Llrois ein god keeper og ein av få som har gjort det brukbart i dette VM. Det positive, etter min mening, er Toulalan. God ballvinner og balanserer midtbanen godt. Dette ser ikkje bra ut for Frankrike, trur ikkje dei klarer å kvalifsere seg fra gruppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Mexico all the way, France go home in shame! Cheaters. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Chicharito! Nå har han snaue 40 minutter på seg, blir spennende å se hva han får til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå