NightKeeper Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Svarte faen at jeg ikke valgte Forlan på fantasy. Prioriterte Messi, Rooney og Villa foran han i runde 2. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Vuvuzelaene har tatt kvelden eller? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Kompromissløs straffe, herlig utført. Edit @ NightKeep: Haha, da er vi to. Tror Fantasy går til helvete for min del. Endret 16. juni 2010 av iRoman Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Han bør heller score enn falle ned som en soper. Veldig flaut å se på! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 FOR en straffe. Iskaldt! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Skjønner godt at han faller der. Han er i fart, veldig fremoverlent og beveger beina hurtig. Når keeperen da tar borti beinet så klarer han ikke stokke beina og faller. Og det ser jo alltid ut som om de filmer i slowmotion. Hah, der går vuvuzelajævlene hjem! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Bagh: Om du skal falle kan du falle rett ned. Det vil si at du IKKE skal kaste armene og beina i alle retninger og snu deg rundt som et helvete i lufta. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kommentatoren høynet ikke røsten engang når han satte inn tidenes vakreste straffe. Teit. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Suarez faller lettere enn forventet. Men Sør Afrika har ikke andre enn seg selv å takke, hvorfor i alle dager stopper de opp? Spill til dommeren blåser. Et sinnsvakt dyrt rødt kort. Regner med at dommeren mener at Khune hindrer Suarez å komme til en klar målsjanse, men når han feiler så fatalt i touchen før driblingen (Hvor ballen går flere meter vekk fra han), så må jeg si meg helt uenig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Bagh: Om du skal falle kan du falle rett ned. Det vil si at du IKKE skal kaste armene og beina i alle retninger og snu deg rundt som et helvete i lufta. Å snu seg er naturlig da det er fordelaktig for et menneske å falle på siden/ tildels ryggen fremfor magen og anskitet. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Snakk om å falle lett a Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Når dommern først dømte straffe, kunne han vel ikke gjøre annet enn og gi han rødt kort også... ikke sant ? Forlan er jammen meg en klassespiss... Trodde han var en sånn klage-syte-klyse jeg, men har fått godt inntrykk av han etter Europa League-semiene og 2 kamper i VM. Men hvorfor bytte ut spissen Pienaar når de MÅ angripe?!? Har ikke sett hele 2. omg., mulig han hadde skade elns, eller? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Han burde ikke falt? Man sier ikke nei takk til straffe. Jeg syntes det er utrolig dårlig fotball. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ble provosert over hvor mye han gjorde ut av fallet (som han har gjort i hele kampen), men straffe og rødt kort var korrekt (etter regelboka). Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Enig i at det var dyrt, men jeg er sikker på at han uansett hadde skårt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Bagh: Om du skal falle kan du falle rett ned. Det vil si at du IKKE skal kaste armene og beina i alle retninger og snu deg rundt som et helvete i lufta. Å snu seg er naturlig da det er fordelaktig for et menneske å falle på siden/ tildels ryggen fremfor magen og anskitet. Trodde man hadde armer til å ta seg for jeg. Men i Suarez' tilfelle var armene samt beina spredt rundt til alle kanter slik at de ikke var mulig. Det er måten han faller på jeg reagerer på. Straffe er det selvfølgelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Men hvorfor bytte ut spissen Pienaar når de MÅ angripe?!? Har ikke sett hele 2. omg., mulig han hadde skade elns, eller? Keeperen kan ikke komme inn uten at en utespiller blir byttet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå