Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 For et rått skudd! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er du sikker på det, NightKeeper? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Hva telles først hvis lagene har like mange mange poeng; målforskjellen eller innbyrdes oppgjør? Som NK sa, målforskjell. De to beste lagene fra hver gruppe går videre til åttedelsfinalene, basert på FIFAs kriterier: 1. Høyest antall poeng 2. Høyeste målforskjell 3. Høyest antall scoret mål 4. Innbyrdes oppgjør 5. Loddtrekning Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Forlan flakser den selvsagt inn... hadde gått langt over hadde det ikke vært for foten til han derre Sør-Afrika spilleren. Sør-Afrika har hatt høyt tempo og bra ballbesittelse, mangler bare den vanskelige siste tredelen. Come Bafana's! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 VM i dupp etter å ha truffet en spiller. Ellers et fint mål. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 foten? Den traff jo langt oppe, rundt skulderen på motspilleren Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg håper SA scorer et mål med tanke på stemningen på stadion. Hadde vært morsomt med en utlingning. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvor er alle de hvite i Sør-Afrikansk fotball? 1 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Suárez har bedret seg en del fra Frankrike-kampen. Blir straks bedre når'n holder seg på riktig side av forsvaret Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvor er alle de hvite i Sør-Afrikansk fotball? Etter hva jeg har forstått er ikke fotball en "hvit" idrett i Sør-Afrika. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvor er alle de hvite i Sør-Afrikansk fotball? Booth! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvor er alle de hvite i Sør-Afrikansk fotball? De har kun én i troppen, Matthew Booth. Fotball er de svartes sports, mens cricket/rugby (?) er for de hvite. Så i en reportajse at han Booth er helt blant den Sør-Afrikanske befolkningen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 På cricketlaget har de bare hvite folk (med et par unntak), mens på fotballaget har de bare mørke folk (med et par unntak). Ikke vanskelig å se at man velger idrett etter hudfarge. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Han var jo med under Confederations Cup, og da ropte de: "BOOOOOOOOTH" hver gang han hadde ballen. Jeg trodde de buet på han eller noe sånt, jeg, før jeg fant ut at han het Booth. Litt morsomt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Han var jo med under Confederations Cup, og da ropte de: "BOOOOOOOOTH" hver gang han hadde ballen. Jeg trodde de buet på han eller noe sånt, jeg, før jeg fant ut at han het Booth. Litt morsomt. Haha :!: Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Samme som Muhsin Muhammad fra Carolina Panthers. Der roper de "Mooooooose" hver gang han tar i mot ballen. Jeg spurte kameraten min hvorfor i helvete de buet ut Muhammad etter at han hadde scoret en touchdown. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvordan er reglene for gule kort? 2 stk = misses next match tydeligvis. Men når blir de evt. nullet ut? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvis de når semifinalen da blir gule kort nullet ut. Med andre ord så vil ikke gult kort i semien bety at man må stå over (bronse)finalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå