PSV Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Sør-Afrika v Mexico: Hadde forventet at Mexico skulle ta denne og det så lenge slik ut, men det var veldig Jekyll&Hide-tendenser over Sør-Afrika i dag, for det de leverte etter pause fortjente de å vinne kampen med. Hadde håpt at Chicolita skulle få spille mer for de knappe 20 minuttene han fikk var ikke nok til å vise seg fram. Nydelig mål/angrep av Sør-Afrika og litt synd med stanga helt på slutten. Syns dommeren i denne kampen lot noen litt stygge Sør-afrikanske etterslengere gå når de fikk fordel (skulle gått tilbake og gitt gult kort), men generelt sett god dømming. Våkent av linjemannen på Mexico sitt annulerte mål. Uruguay v Frankrike: Guuud for en kjedelig kamp. To lag som overhodet ikke er interessert i å score mål. Uruguay spilte vel med fem mann bak eller noe slikt og det var vel kun Forlán som hadde noen evne/interesse av å vinne kampen. Uruguay sin utvisning er desverre helt riktig, og det er synd for Lodeiro, som er en lovende spiller. Jeg fikk ikke helt med meg hva det første gule kortet var for dog, men den andre forseelsen var på grensen til rødt. Frankrike starter med et noe rart lag. Hadde Frankrike spilt slik som Mexico i dag så hadde de virkelig fått lagt trykk på Uruguay, men jeg syns backene til Frankrike blir litt for defensive og at man dermed ikke får rulla opp så godt på sidene. Henry og Malouda burde vel kanskje også ha startet kampen. Likte Lloris veldig godt, virket trygg og god - en målvakt jeg egentlig har sansen for. Diaby syns jeg ikke var banens beste, og det er rart at han fikk spille hele andre omgangen der han mildt sagt var dårlig. Nå gleder jeg med til Sør-Korea - Hellas, Argentina - Nigeria og England - USA i morra. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Glad for at jeg prioriterte egen fotballkamp framfor Frankrike-Uruguay, kjedelig med Gourcuff som skuffet Ikke noe bra offensivt av Uruguay... Kjipt. Diaby har en veldig stor fremtid, han kan være veldig veldig god. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Fikk Domenech noe kort eller noe for å gå inn på banen? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Fikk Domenech noe kort eller noe for å gå inn på banen? Nei, trur ikkje det. Isåfall èin feil i dømminga av den Japanske dommeren. Flott dømming ellers! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Når det først er snakk om dommerne vil jeg si at de har gjort en god jobb så langt. Alltid vært klaging i mesterskap, men så langt har de, med unntak av småfeil, dømt meget godt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Håper Sør-Afrika kan overraske positivt igjen da. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Heia Uruguay Heia Mexico Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Dumt av Pienaar å plukke opp et gult kort på den der måten så tidlig i kampen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kampen så langt: zZzZzzzZzzzzzz Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg stod nede og snakket med mamma og hørte kun zzzZZzZzZzzZzZz fra etasjen over... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 BZZZZZZZZZZ BRÅK!! Det er ekstremt hvor mye lyd det er når Sør-Afrika spiller.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Byttet over til svensk TV 4 nå nettopp, og der hører jeg faktisk ikke hva kommentatoren sier med standard-EQ. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hva telles først hvis lagene har like mange mange poeng; målforskjellen eller innbyrdes oppgjør? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hva telles først hvis lagene har like mange mange poeng; målforskjellen eller innbyrdes oppgjør? Målforskjell. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 DIEGO FORLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 DIEGO FORLAAAAAAAAAN!!! FOR ET MÅL!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå