Gå til innhold

VM: Gruppe A (Sør-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrike)

Latias

Gruppe A  

107 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig av Frankrike. Dei fremstår som alt annet enn eit lag. Banens beste er Toulalan, etter min meining. Rydder opp etter to offensive backer i Evra og Sagna med sin rutine og arbeidskapasitet.

Dommeren skal også nevnes. Perfekt dømming!

Uruguay forsvarer seg heroisk og gjør knapt ein feil. Klarer seg også veldig bra med 10 mann. Nei, Frankrike ser ikkje bra ut i år. Men kanskje dei klarer å overraske, men eg tviler sterkt.

Lenke til kommentar

Diaby var i mine øyne Les Bleus beste spiller i dag, selv om han har en tendens til å forsøke og drible åtte mann. Nå som Frankrike er i VM har jeg ingenting imot om de klarer å komme seg videre. De snøt Irland for en straffekonk i kvalikken, men så sure som enkelte er skulle man tro at Irland var verdens sikreste på straffer. Dessuten så unner jeg Evra alt godt, verdensklasse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skuffet over Frankrike, med klassespillere som Ribery og Gourcoff er det utrolig svakt at det ikke skapes mer. Sistnevnte har potensiale til å bli en av mesterskapets store spillere men var veldig svak idag. Når et grått Frankrike møter en backrekke på 5 med 2 defensive midtbanespillere foran er det ikke rart at kampen endte 0-0. Litt tam kamp, men hey, det er VM, alt skal sees. Sør-Korea-Hellas klokka halv 2 imårra er obligatorisk som alle andre kamper.

Lenke til kommentar

Frankrike er det nye Tyskland. Kjedelig og traust forsvarsspill. Det er jo synd, for landet har potensialet til å dominere alle turneringer de er med i. Morsomt å se Henry rope på hands. Rette fetta som feis det der ja.

Jeg synes det ligner mere på dårlig angrepsspill. Det var Uruguay som var defensive i mine øyne

Lenke til kommentar

Skuffet over Frankrike, med klassespillere som Ribery og Gourcoff er det utrolig svakt at det ikke skapes mer. Sistnevnte har potensiale til å bli en av mesterskapets store spillere men var veldig svak idag. Når et grått Frankrike møter en backrekke på 5 med 2 defensive midtbanespillere foran er det ikke rart at kampen endte 0-0. Litt tam kamp, men hey, det er VM, alt skal sees. Sør-Korea-Hellas klokka halv 2 imårra er obligatorisk som alle andre kamper.

Selvfølgelig, Ji Sung Park og gutta må knuse det defensive drittlaget som ødela hele Euro 2004.

Lenke til kommentar

Diaby var i mine øyne Les Bleus beste spiller i dag, selv om han har en tendens til å forsøke og drible åtte mann.

Diaby er et merkelig skue. Fysiske og tekniske kvaliteter som oser av verdensklasse, men ser til tider ut som om han ligger to trekk bak alle andre. Det er mer synlig på Arsenal der ballen går fortere, men også her bruker han flere touch enn strengt nødvendig alt for ofte. Hadde Diaby spilt i Barcelona hadde han sett ut som en guttespiller. Fenomenalt talent, men han har en lang vei å gå.

Lenke til kommentar

Kjedelig kamp. Ingen av lagene klarte å prestere i det heletatt. Ganske skuffende at Frankrike ikke klarte å få til noe som helst med det laget de har. Håper virkelig ikke at de går videre fra gruppespillet, de spiller jo så kjedelig fotball og skulle aldri vært med til Sør-Afrika engang!

Lo når Henry ropte på hands...

Lenke til kommentar

Ja blir kanskje litt feil med betegnelsen forsvarsspill. Men var hvertfall et veldig forsiktig angrepsspill. Du trenger ikke å være Mourinho for å skjønne at når din eneste spiss står å sender innlegg så blir det ikke mål med mindre du fyller på med spillere. Virket som at de var livredde for å blottlegge seg bakover.

Men mulig franskmennene anseer Uruguay som den sterkeste motstanderen, men tror de skal få jobbe mot både Mexico og RSA.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Irriterende at SA ikke satte sistesjansen, men ellers fornøyd med dagens resultater.

Meget gode dommere idag, gleder meg til morgendagens kamper.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så ville Frankrike angripe. De var raske opp i angrep med nok spillere men de hadde ikke fantasi og hurtighet til å komme igjennom en mur av lyseblå drakter, og det med spillere som er godt vandt til å angripe etablerte forsvar i klubbene sine.

Kvaliteten er der, men de får den ikke ut. To spillere spiller og resten ser på.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...