Gå til innhold

VM: Gruppe A (Sør-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrike)

Latias

Gruppe A  

107 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diaby har vært Les Bleus beste spiller. Ingenting å si det på det valget. At Govou, derimot, spiller fremfor Malouda er intet mindre enn sinnsykt. Men hey, det er tross alt Domenech dette, og han har forvandlet Frankrike til et hatlag for min del.

100 % enig. Domenech har ødelagt favorittlandslaget mitt. Før frydet jeg meg over eventuelle Frankrike-seirer, og om Norge skulle møtt Frankrike, hadde jeg ikke blitt så alt for forbanna om Frankrike hadde vunnet. Nå, derimot, hadde jeg hatet Frankrike aller mest av landslagene, hadde det ikke vært for at halve Arsenal (dessverre) spiller der.

Lenke til kommentar

Uff så overlegen Forlan er. Rister på hodet hver gang medspillerne gjør feil...

Hadde jeg også gjort hvis laget mitt var så ræva.

Nå har ikke han vært så mye bedre heller.

Han er den eneste på Uruguay som har prestert noe offensiv. Vært frisk. I motsetning til Suarez som bor i offisde.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han er den eneste på Uruguay som har prestert noe offensiv. Vært frisk. I motsetning til Suarez som bor i offisde.

Forsovidt enig. Men fortsatt ikke "så mye bedre" som jeg sa :p Tror ikke veien å gå for å få Suarez til å bli bedre, som er ganske ung og uerfaren, er å være overlegen og gå i rundt å vise til alle at "herregud så dårlig du er"...

Lenke til kommentar

Først reklame i 6 min og 20 sekunder, så "høydepunkter" i 55 sekunder før reklamepausen som nå vil vare rundt 7 min. *grøss*

TV2....

Kan ikke forvente mer av en sånn kanal. Glad vi får se kampen i fred uten å få reklame midt i kampen.

Lenke til kommentar

Hvem gidder å bruke 10 kr på å svare på det spørsmålet? også er premien en en tv2 drikkeflakse som er større sjanse å ikke vinne enn å vinne. Hvem gidder det?

Tipper den koster 50,- og det er garantert mer enn fem stykker som svarer på spørsmålet. Så de tjener penger på det uansett.

Pausesendingene til TV2 er geniale. Kommer i VM-stemningen av de...

Lenke til kommentar

Hvem gidder å bruke 10 kr på å svare på det spørsmålet? også er premien en en tv2 drikkeflakse som er større sjanse å ikke vinne enn å vinne. Hvem gidder det?

Slå over til SVT1 du, mye mer interressant pauseshow... og uten reklame vetts :)

Lenke til kommentar

Hvor mange nasjoner har vunnet VM. Før pausen sa han "to av de sju VM-vinnerne møtes i kveld".

Det er jo tidenes enkleste spm. Alle fotballsupportere med respekt for seg selv burde klare å svare på det spm. Barnemat.

Enkleste måten i verden og tjene millioner på SMS-inntekter...

Djeeses. Noen andre som hører en høyfrekvent dirrelyd hvert 3-4 sek? Har irritert meg grenseløst over det nå......

Ja, annoying. (Canal Digital Parabol HD PVR, TV2 HD)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...