tjotr Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Uff så overlegen Forlan er. Rister på hodet hver gang medspillerne gjør feil... Hadde jeg også gjort hvis laget mitt var så ræva. Nå har ikke han vært så mye bedre heller. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Diaby har vært Les Bleus beste spiller. Ingenting å si det på det valget. At Govou, derimot, spiller fremfor Malouda er intet mindre enn sinnsykt. Men hey, det er tross alt Domenech dette, og han har forvandlet Frankrike til et hatlag for min del. 100 % enig. Domenech har ødelagt favorittlandslaget mitt. Før frydet jeg meg over eventuelle Frankrike-seirer, og om Norge skulle møtt Frankrike, hadde jeg ikke blitt så alt for forbanna om Frankrike hadde vunnet. Nå, derimot, hadde jeg hatet Frankrike aller mest av landslagene, hadde det ikke vært for at halve Arsenal (dessverre) spiller der. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Uff så overlegen Forlan er. Rister på hodet hver gang medspillerne gjør feil... Hadde jeg også gjort hvis laget mitt var så ræva. Nå har ikke han vært så mye bedre heller. Han er den eneste på Uruguay som har prestert noe offensiv. Vært frisk. I motsetning til Suarez som bor i offisde. 1 Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvem gidder å bruke 10 kr på å svare på det spørsmålet? også er premien en en tv2 drikkeflakse som er større sjanse å ikke vinne enn å vinne. Hvem gidder det? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Men hey, det er tross alt Domenech dette, og han har forvandlet Frankrike til et hatlag for min del. Samme her. Irriterende igrunn, da jeg har sansen for mange av spillerne dems. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Først reklame i 6 min og 20 sekunder, så "høydepunkter" i 55 sekunder før reklamepausen som nå vil vare rundt 7 min. *grøss* Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Domenech-hatere der ute: Blanc tar over etter VM! Det gleder ihvertfall jeg meg til Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Han har ikke vært dårlig nei (Diaby). Ja, det er Domenech som har ødelagt alt mtp. Frankrike, med valg som dette i dag, ingen Malouda, Govou spiller, Henry på benken, osv. Og det at Toulalan spiller UANSETT, aaargh. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Han er den eneste på Uruguay som har prestert noe offensiv. Vært frisk. I motsetning til Suarez som bor i offisde. Forsovidt enig. Men fortsatt ikke "så mye bedre" som jeg sa Tror ikke veien å gå for å få Suarez til å bli bedre, som er ganske ung og uerfaren, er å være overlegen og gå i rundt å vise til alle at "herregud så dårlig du er"... Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Først reklame i 6 min og 20 sekunder, så "høydepunkter" i 55 sekunder før reklamepausen som nå vil vare rundt 7 min. *grøss* TV2.... Kan ikke forvente mer av en sånn kanal. Glad vi får se kampen i fred uten å få reklame midt i kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Hvem gidder å bruke 10 kr på å svare på det spørsmålet? også er premien en en tv2 drikkeflakse som er større sjanse å ikke vinne enn å vinne. Hvem gidder det? Tipper den koster 50,- og det er garantert mer enn fem stykker som svarer på spørsmålet. Så de tjener penger på det uansett. Pausesendingene til TV2 er geniale. Kommer i VM-stemningen av de... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Henry inn nå, så får vi se om det blir en scoring! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvem gidder å bruke 10 kr på å svare på det spørsmålet? også er premien en en tv2 drikkeflakse som er større sjanse å ikke vinne enn å vinne. Hvem gidder det? Slå over til SVT1 du, mye mer interressant pauseshow... og uten reklame vetts Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvor mange nasjoner har vunnet VM. Før pausen sa han "to av de sju VM-vinnerne møtes i kveld". Det er jo tidenes enkleste spm. Alle fotballsupportere med respekt for seg selv burde klare å svare på det spm. Barnemat. Enkleste måten i verden og tjene millioner på SMS-inntekter... Djeeses. Noen andre som hører en høyfrekvent dirrelyd hvert 3-4 sek? Har irritert meg grenseløst over det nå...... Ja, annoying. (Canal Digital Parabol HD PVR, TV2 HD) Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det bør jaggu bli en bedre omgang nå, hittil har det vært bedrøvelig å se på. Får satse på at Henry slapper inn en goal Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Slå over til SVT1 du, mye mer interressant pauseshow... og uten reklame vetts Dumt at jeg ikke har svensk TV Må nesten gå ned å se på den franske XD Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Diaby treffer ikke med pasningene ihvertfall... Og haha, Anelka er så ego, fy faen. Ekkel type. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Skjer med at Forlan tar alle døballene? Burde ikke han være i feltet? Håper på en friskere omgang av Uruguay. De er absolutt kapable til å vinne kampen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Diaby har foreløpig på langt nær vært like god som i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå