Gjest Slettet+9871324 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Norsk. Oppgaven: I hvilken grad har talemålet bidratt til endringer i skriftspråket?" Endret 14. juni 2010 av Slettet+9871324 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Fikk som nevnt stryk. Vi fikk vite temaet en halvtime før vi gikk inn, og da får vi skrive notater. Vi får ingen hjelpemidler når vi skal skrive notatene. Jeg skrev 3 sider om oppgaven, og jeg snakka til og med rundt det. Ingen ting av det var feil, så hvordan i helvette(!!!!!) er det mulig at den fuckings homsesensoren gir meg stryk da!?!??!?!?!?!??!?!?!!??!?!??!?!?! ??!?!?!?!? Hva skal jeg gjøre nå??? Går vg1. Må jeg ta igjen eksamen?? Når? Hva var grunnen til at du strøyk hvis du mener ingenting av det var feil? Ga sensor noe forklaring? Endret 14. juni 2010 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vi går idrettsfag så sa han: "Spiller du fotball?" Jeg : "ja" Han "da tror jeg du burde lest mer i boka, og lagt i fra deg vm-kampene i helga" Hadde han bare visst hvor mye jeg hadde lest, så tror jeg han hadde holdt kjeften.. Jeg kjente det kokte når han sa det der.. Han påstod at jeg ikke kunne noe om populasjon osv i økosystem, mens eksaminator sa "ja, det er rett" i 90 % av tilfellene... Uansett, er vel ikke mye å gjøre? Skal jeg gi opp livet, eller får jeg ta den opp en gang? Når? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det der er jævlig kjipt å høre, men livet ditt er langt ifra over. Jeg tror at du fremdeles kan klage på karakteren. Var jeg deg, og hadde overbevisende bevis ville jeg først gjort det. Hvis ikke det funker, så tar du eksamen som privatist i november/desember eller juni. Uansett, lykke til Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen som kan gi et eksempel på i virkeligheten om begrepet bærekraftig utvikling? Det er snakk om naturfag. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kom opp i naturfag-eksamen, så sitter nå og skriver om "storefri" fotosyntese, og alt det derre der. Må klare og få alt til å vare 16 + min. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Oi, her er naturfagen kun på 10min, mens spørsmål er på 20min Lenke til kommentar
Tay Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Naturfag idag, 20 min. Fikk 5 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Grattis! Håper jeg får samme i morra Lenke til kommentar
galskab Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kom opp i tysk. Trakk oppgaven 'Eine Reise in Deutschland', noen forslag til hva jeg kan lage? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Var oppe i politikk og menneskerettigheter i dag. Fikk 4 og er egentlig litt skuffa. Var en ganske så streng sensor mener jeg i og med at jeg mener jeg kunne det jeg skulle. I tillegg var det andre som vanligvis har gode karakterer som også fikk dårligere enn meg. Kjipern at jeg fikk 4 i og med at jeg har 5 i standpunkt i faget pluss at jeg ikke har hatt noe under 5 på muntlig eksamen før. Men men, sånn er livet. Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen som kan gi et eksempel på i virkeligheten om begrepet bærekraftig utvikling? Det er snakk om naturfag. Går du i 10.klasse eller går du på VGS? Jeg kom forøvrig ikke opp i noen eksamen på dag én av to, morgendagen blir spennende håper på null eksamner i år for da er det ferie Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Går på VGS, men har funnet det ut ca nå. Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Da antar jeg du også er VG1, jeg fikk 6 på økologi og bærekraftig utviklings prøven for et par uker siden, enkleste prøven i år. Du var meget heldig med fag og emne Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nei, ass. Det er avsluttende VGS. 3.Påbygning . Temaet er helt greit, men er mange kompetansemål å ta seg av. Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Enklere enn vår skole, hvor vi får vite faget for så at vi får 48 timer forberedelsestid til å pugge hele boka. Når vi møter opp til avatalt tid får vi en halv time kun 30 min! på å forberede stoff til eksamen, jeg skammer meg av ett elendig skolesystem. Flere med samme type eksamen? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Enklere enn vår skole, hvor vi får vite faget for så at vi får 48 timer forberedelsestid til å pugge hele boka. Når vi møter opp til avatalt tid får vi en halv time kun 30 min! på å forberede stoff til eksamen, jeg skammer meg av ett elendig skolesystem. Flere med samme type eksamen? Vi hadde det sånn i noen fag, men ikke alle. De fleste har 48-timerstypen med oppgave her. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Enklere enn vår skole, hvor vi får vite faget for så at vi får 48 timer forberedelsestid til å pugge hele boka. Når vi møter opp til avatalt tid får vi en halv time kun 30 min! på å forberede stoff til eksamen, jeg skammer meg av ett elendig skolesystem. Flere med samme type eksamen? Vi har akkurat det samme. Helt sykt. Vi får heller ikke bruke boken e.l under forberedelsestiden på 30 min HELT sykt Lenke til kommentar
MaggiJR Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 KOm opp i engelsk (yay!), om "The Road Ahead" (veldig dårlig oppgave). Meeeeen, du kunne vært verre, f.eks. tysk eller matte(stakkars de:D) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå