signii Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Tysk i morgen. Går og dør litt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er litt missfornøyd med at det er skolene selv som lager oppgavene, vanskelig å sammenligne/samarbeide/få hjelp med feks. folk her inne, samtidig som det gjerne blir forskjeller i nivået på oppgavene. I matte har de ikke giddet å lage nye oppgaver siden prøvemuntlig, så jeg håper jeg får matte med samme oppgave som jeg fikk 6 på der, når jeg trekkes opp på fredag, selv om det er ganske usannsynlig. Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 hadde om conflicts in wuthering heights og romanticism. fikk 6 Lenke til kommentar
Ohgenius Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Kom opp i samfunnsfag. Fikk oppgaven "Den tredje verden". Utrolig heldig Var oppe idag, fikk en grei sekser. Endret 9. juni 2010 av Naluto Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kom opp i fysikk 2 Får oppgåva 45 minutt før eksamen på fredag, og må nytta den vesle tida til å førebu meg best mogleg. Lenke til kommentar
Nor_HoMEr Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det er ikke trekning før 14. Juni jeg går VG1 Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hva er oddsen får at VG1-enere kommer opp, når de ikke kom opp i skriftlig? Endret 9. juni 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Når jeg gikk i VG1 og kom opp var det 14 som kom opp i naturfag, fordelt på to klasser. I tillegg var det noen oppe i samfunnsfag. 14 stk der også. Men det kommer jo helt an på. Ett år kan mange komme opp, et annet er det få. Helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Tay Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kom opp i naturfag !! Kunne ikke blitt mer lykkelig ! Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) kom opp i matematikk (det faget jeg frykta) MEN, er utrolig fornøyd med innsatsen min, også var jo han sensor heldigvis utrolig hyggelig! synes det faktisk var morsomt å jobbe med, for det gjelder å være kreativ og trekke inn så mye matematisk som mulig fikk 5, en sterk en, og er ganske fornøyd med det siden det var matematikk Endret 12. juni 2010 av medlem-207017 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kom opp i historie: Den kalde krigen, Europa fra splittelse til samling og Norge fra gjenreising til oljerikdom. Alt for mye å lese på. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Satan ass! 10 stk av 300 førsteåringer kom opp, og selvfølgelig var jeg blant dem. FML! Nami og da! Alternativene var engelsk og matte, som jeg anser som bedre fag å komme opp i Menmen, noen som vet hva som skjer om jeg stryker? Må jeg gå opp hele faget på nytt, eller bare eksamen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kom opp i norsk. Fikk 6. Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kom opp i kjemi, skal i ilden på tirsdag Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hahaha, livet er herlig. På fredag var jeg oppe i spansk, gikk inn i rommet med et par ark, kom ut av rommet med arkene og en sterk 5'er. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kom opp i kjemi, skal i ilden på tirsdag Føler meg deg, har kjemi selv, men kom opp i norsk da Lenke til kommentar
Ruben94 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg kom opp i engelsk og trenger litt hjelp. Råd osv jeg har lagt ut sånn emne ellernoe =D Hvis noen gidder å se er det kjempefint, takk Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kom opp i matematikk med temaet "reise". Er ikke forøyd, men ikke missfornøyd, er liksom helt greit. Kunne vært bedre men også værre. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fikk som nevnt stryk. Vi fikk vite temaet en halvtime før vi gikk inn, og da får vi skrive notater. Vi får ingen hjelpemidler når vi skal skrive notatene. Jeg skrev 3 sider om oppgaven, og jeg snakka til og med rundt det. Ingen ting av det var feil, så hvordan i helvette(!!!!!) er det mulig at den fuckings homsesensoren gir meg stryk da!?!??!?!?!?!??!?!?!!??!?!??!?!?!??!?!?!?!? Hva skal jeg gjøre nå??? Går vg1. Må jeg ta igjen eksamen?? Når? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå