Standal90 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Har kommet opp i historie Tydeligvis ingen spesifikk oppgave. Det eneste vi ar fått beskjed om er å kunne stoffet fra både vg2- og vg3boka. Et annet problem er at alle lærerne vi har hatt i faget i løpet av året er i streik... Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kom opp i matematikk S2. Hadde for en gang skyld håpet å ha litt flaks med hva jeg kom opp i. Men det hadde jeg ikke =P Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Engelsk- teama er: Future Jobs Ikke enkelt det her... Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kom opp i Norsk med tema modernismen vs. tradisjonalismen. Heftig.. Noen som får det gøy i dag og i morra! Blæææ Lenke til kommentar
filippak Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg kom opp i politikk og menneskerettigheter med tema "konflikter", som skulle forberedes med utgangspunkt i en oppgave vi tidligere hadde skrevet om en valgfri konflikt. ...Og så streiket sensor, så det ble ingen muntlig Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Markedsføring. Faget jeg har absolutt minst kompetanse i. yay. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kom opp i Engelsk, stor fornøyd. Ettersom jeg fikk 6 : D Kom opp i nyere historie - Norge fra gjenreisning til oljerikdom.. :S Uendelig digg tema da! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg kom opp i Norsk med tema: Makt og Motmakt. Var oppe i dag, fikk en grei sekser. Deilig tema! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg kom opp i fysikk; bølger, lyd og lys Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg kom opp i fysikk; bølger, lyd og lys god be with you Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ser ikke ut som det skulle være et stort problem for logaritmemannen! Kom forøvrig opp i religion, religion og samfunn. Kjedelig men enkelt fag. slækk. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kom opp i norsk. Men eksamen var avlyst pga. streik Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kom opp i norsk. Men eksamen var avlyst pga. streik You bæstørd Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Streiken på fylkesbasis (fylke = videregående?) er over nå, right? Så vi som skal opp på mandag har eksamen no matter what? Får vite det i morgen jeg. Det var halvparten som fikk vite det i dag (eksamen på fredag), andre halvparten i morgen (eksamen på mandag). Endret 9. juni 2010 av Krokanrull Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Etter eksamen i både R2 og Fysikk 2 syns eg det var rimelig at vi skulle sleppe billig unna. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Streiken på fylkesbasis (fylke = videregående?) er over nå, right? Så vi som skal opp på mandag har eksamen no matter what? Får vite det i morgen jeg. Det var halvparten som fikk vite det i dag (eksamen på fredag), andre halvparten i morgen (eksamen på mandag). Blir nok eksamen på deg, ja Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Etter eksamen i både R2 og Fysikk 2 syns eg det var rimelig at vi skulle sleppe billig unna. Hmm, rart du slapp egentlig. Streiken er jo over nå? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hittil har jeg vært opp i historie, ble en grei 6'er i går . Temaet var antikkens Hellas og Roma. Jeg har bare hatt 2 skriftlige eksamener (mangel av skriftlige valgfag). Hvordan er reglementet for eksamener, er det obligatorisk med fire stykker? Jeg går forøvrig VG3 SSP. Hvis det er obligatorisk med 4 eksamener, så blir det norsk eller markedsføring på meg... Endret 9. juni 2010 av WCH Lenke til kommentar
El Guaje Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Var oppe i norsk idag og fikk 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå