franky12 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei Hei Hva kom du opp i på muntlig eksamen 2010? Jeg fikk RLE om Hinduismen (Y) jeg ble kjempe fornøyd Hva kom du opp i og er du fornøyd eller ikke? Lenke til kommentar
Burke Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg kom opp i Norsk med tema: Makt og Motmakt. Var oppe i dag, fikk en grei sekser. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Tysk..-.- Kan ikke språket i det hele tatt og eier ikke et fnugg av motivasjon for å jobbe, skal opp på fredag. Har angret på at jeg valgte tysk som tilvalgsfag i 3 år. Kan presentere meg selv og sånt, men ikke noe særlig mer. Skal bli gøy på fredag^^ Endret 2. juni 2010 av henrikus Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 ouch, fikk fransk som prøve muntlig, kan likt som deg omtrent av fransk som du kan i tysk, jeg fikk 4- på prøvemuntlig da. det går nok bra Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 jeg fikk Samfunnsfag Rike og fattige land jeg ble ganske fornøyd. Var redd jeg skulle komme opp i matte fordi jeg suger i matte xD Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg kom opp i RLE. Tema: Presenter Kristendommen og sammenlign den med Jahovas vitner og Siste Dagers Hellige (Mormonkirken) Er ganske fornøyd. Problemet er å komme i gang med forberedelsene. Lenke til kommentar
Frøkena Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kom opp i nyere historie - Norge fra gjenreisning til oljerikdom.. :S Lenke til kommentar
vildeeh Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kom opp i nyere historie - Norge fra gjenreisning til oljerikdom.. :S kom opp i rle .... ritualer og høytider Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kom opp i RLE, Den katolske, ortodokse og den protestantiske kirke. Framføringen var i dag, fikk 6r! xD Nå har jeg to 6rere på kortet, og resten er 5r og en 3r Heimkunnskap -.- Vel xD Sånn er livet ;P Lenke til kommentar
IdaElg Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ah, vi er 140 elever på trinnet og jeg var en av de 10 "lucky ones" som kom opp i matematikk. Typisk? -JA. Oppgaven er "kjøp og bruk av bil." synes ikke oppgaven er noe dårlig i det hele tatt, men det er matte, og det er excel. Og selvfølgelig er matte et av mine svakeste fag.. :-p Lenke til kommentar
Mocca_Mini Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kom opp i KRL tema ble Mangfold. Er ikke fornøyd, det er jo ikke no stoff om det på nettet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Kom opp i engelsk - All the world's a stage. Engelsk er jo digg i seg selv, men jeg fikk selvfølgelig den KLART jævligste av alle oppgavene. Skrive om teater, romeo og julie og annet piss. Endret 2. juni 2010 av SirCirdan Lenke til kommentar
Burke Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kom opp i RLE, Den katolske, ortodokse og den protestantiske kirke. Framføringen var i dag, fikk 6r! xD Nå har jeg to 6rere på kortet, og resten er 5r og en 3r Heimkunnskap -.- Vel xD Sånn er livet ;P Samme her! to seksere på kortet plus 3 i Mat og Helse PGA Horelærer. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Kom opp i RLE, Den katolske, ortodokse og den protestantiske kirke. Framføringen var i dag, fikk 6r! xD Nå har jeg to 6rere på kortet, og resten er 5r og en 3r Heimkunnskap -.- Vel xD Sånn er livet ;P Samme her! to seksere på kortet plus 3 i Mat og Helse PGA Horelærer. Jeg hadde egentlig 4 i mat og helse, hadde gjennomsnitt på 4.5 av alle prøvene og fremføringene vi hadde, jeg var alltid positiv og hjalp andre + at jeg er flink med mat. så jeg klagde på karakteren min og fikk 5^^ Lenke til kommentar
Mettalie Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg kom opp i Naturfag med tema Helse og livsstil. Heldigvis et lett tema, men er litt usikker på hva jeg skal ha med. Har bestemt meg for å fokusere på ett tema, Immunforsvaret, og lage presentasjonen om det. Skal selvfølgelig pugge og lese alt det andre jeg skal kunne siden jeg sannsynligvis får spørsmål fra det. Valgte å ikke ta med alt, for det er alt fra karbohydrater til kosthold til immunforsvaret og infeksjoner - det blir mye å holde styr på, og vil tro det er vanskeligere å lage en god presentasjon når det er så mye å fokusere på. Hvordan jobber dere? Tar dere med alt, eller bare et utvalg? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kom i norsk jeg. Hadde håpet på samfunnsfag eller RLE, men jeg er veldig glad jeg slapp matte eller tysk. Presentasjonen ble litt kort, men fikk alikevel en 5'er pga kunne de fleste spørsmålene som ble stilt på slutten. Lenke til kommentar
Rob94 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hey, jeg kom opp i samfunnsfag igår, tema er Folk og flytting.. Om det er noen som har noen tips til notater, så si gjerne ifra Endret 9. juni 2010 av Rob94 Lenke til kommentar
LFL Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kom opp i naturfag - karbonets rolle Selvfølgelig ikke det værste som kunne skjedd (slapp tysk, engelsk og norsk ), men synes ikke det var det beste som kunne skjedd heller. Lenke til kommentar
Rob94 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg kom opp i Naturfag med tema Helse og livsstil. Heldigvis et lett tema, men er litt usikker på hva jeg skal ha med. Har bestemt meg for å fokusere på ett tema, Immunforsvaret, og lage presentasjonen om det. Skal selvfølgelig pugge og lese alt det andre jeg skal kunne siden jeg sannsynligvis får spørsmål fra det. Valgte å ikke ta med alt, for det er alt fra karbohydrater til kosthold til immunforsvaret og infeksjoner - det blir mye å holde styr på, og vil tro det er vanskeligere å lage en god presentasjon når det er så mye å fokusere på. Hvordan jobber dere? Tar dere med alt, eller bare et utvalg? Jeg tror de fleste bare velger ut deler. Men ett lite tips i tilfelle du ikke vet det; IKKE ta med ett eller flere ark hvor det står sammenhengende tekst, for om sensor velger å se på arket/arkene og du har skrevet en sammenhengende tekst hele veien, får du ganske sikkert trekk for det Lenke til kommentar
Porto Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kom opp i Engelsk med temaet South African background, racism and discrimination. Veldig fornøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå