jokki Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 kom hjem fra 2 uker ferie i korea i går og tenkte det skulle være greit og endelig spille litt på internett og lese litt mail osv. Satte meg ned på pcen, starter opera, taster in hw.no, nederst står det 4-5 KB/s. WTF tenker jeg da jeg har betalt for godt over ti ganger denne hastigheten. Var ganske trøtt i går og gadd ikke skrive noe særlig om det da + at eg ville se om det virket i mårå(alså i dag) Men nei sitter her fremdeles på 54 kb/s og venter raua av meg på at siden kommer. Det jeg altså lurer på er om andre her har det samme problemet eller vet hvorfor dette skjer?Har NGT problemer? Jeg bor forresten i sola kommune litt utenfor stavanger. Lenke til kommentar
caturbo Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Sånt skjer hvis man har glemt en regning... og gjerne vært på ferie når purringen har kommet.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 det var telenor som drev med det trodde nå jeg skal opp og skjekke om pappa har betalt for jeg mener han nettop har betalt for en 3 mnd periode. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 nop han hadde vist ikke gjort det nei. :oops: Merkeligt at det ennå ikke har komt noen purring enda. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 sjekka forresten broadpark mailen min nå netopp 750 mails på en måned. 95% spam så mange spam mail har ingen av dere fått Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 sjekka forresten broadpark mailen min nå netopp750 mails på en måned. 95% spam så mange spam mail har ingen av dere fått Jeg får et par hundre om dagen så kom ikke her Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 sjekka forresten broadpark mailen min nå netopp750 mails på en måned. 95% spam så mange spam mail har ingen av dere fått Jeg får et par hundre om dagen så kom ikke her Sånn går det når man legger ut mailen sin på porr sider :wink: Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 sjekka forresten broadpark mailen min nå netopp750 mails på en måned. 95% spam så mange spam mail har ingen av dere fått WOW.... Jeg fikk ikke en eneste spam mail på min broadpark adresse... Lenke til kommentar
tore- Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvem som har fått mest spam er ikke en del av tråden, give it a rest. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 sjekka forresten broadpark mailen min nå netopp750 mails på en måned. 95% spam så mange spam mail har ingen av dere fått Jeg får et par hundre om dagen så kom ikke her søren og da!! du får mer en meg Må skaffe meg et spam filter da!!! Hvilket kan dere anbefale??? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 outlook express!! Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg sitter her og betaler for 4mbit, men ifølge Netopia routeren er den faktiske hastigheten 1376/512 Aner ikke hvorfor -- hadde 4000/867 for bare noen dager siden, og regningene har blitt betalt, så det er ingen grunn for at dem skal cappe meg Er i Bergen, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 en glipp kan skje, ring dem, er sikkert ikke noe problem..... selv har jeg aldri hatt noen problemermed faktura og betalinger til ngt. Men det er nok din egen feil at du får spam, jeg sitter her og har hatt ngt i over ett år, ikke en eneste spam ikke en reklame mail en gang :o Mulig jeg er heldig, men jeg registerer ikke min hovedmail på noen nettsider som ikke er seriøse.... Lenke til kommentar
Geggi1 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 980 spam på Start mailen i løpet av 13dager slå den? Hadde det vært en ide å skaffe seg en gratis mail for å ha konkuranse i å få mest mulig spam i løpet av 14 dager? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 hadde nokk komt ganke høyt opp på den lista jeg da i alle fall. skal øyeblikk skjekke mailen min jeg da. får se hvor mangen jeg har fått i det siste. edit:hadde vist BARE fått 8 spams på 2 dager da Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg sitter her og betaler for 4mbit, men ifølge Netopia routeren er den faktiske hastigheten 1376/512 Aner ikke hvorfor -- hadde 4000/867 for bare noen dager siden, og regningene har blitt betalt, så det er ingen grunn for at dem skal cappe meg Er i Bergen, hvis det har noe å si. Prøvd å skru routeren av og på igjen? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 outlook express!! MailWasher. Seff. Og jeg får også rundt 100 til dagen, så ikke prøv deg. (riktignok en sum over fire mailkontoer, men ikke Hotmail og ingen av dem er 'utlevert' til porr-sider) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 de har generatorer som prøver alle de kjente adressen som hotmail og yahoo osv. SÅ du trenger ikke og ha levert adressen din til noen for og bli bomba av mails. Lenke til kommentar
Havstein Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg har aldri fått spam... skjønner ikke hva dere sliter med, bortsett fra det med porrsider da. seriøst, aldri en eneste spam-mail i løpet av 5-6 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå