stasomfaen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei. Jeg trener en del og har dårlig tid til annet. Noen som har forslag til en måte å tjene litt penger på sånn at jeg har litt feriepenger? Har ikke tid til noe fast deltidsjobb. Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ingen jobb, ingen penger. Så lett er det. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Trenger ikke ha fast jobb for å tjene penger... Tenkte om folk hadde idéer. Jeg skal jobbe for penga, JA, men kan ikke ha noe fast... Gjøre folk tjenester eller noe, men kommer ikke på noe i farta. Er ikke fristende å spørre masse randoms om å klippe plenen dems heller, akkurat. Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Frivillighetssentralen? Du blir oppringt når noen trenger hjelp med plenklipping, handel i butikk etc. Vet ikke om man tjener akkurat mye på det, men. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Var noe sånt jeg var ute etter, ja! Takk skal du ha Går innom og sjekker litt til uka! Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Var ikke mer jobb å få på frivillighetssentralen i sommer... Men da bare gikk jeg innom hos fulfilment og snakka med sjefen der.. Tok meg 5 min. å få jobb der. Kurs på mandag! Har betennelse i beina nå, så får ikke trent så mye alikevel, så da har jeg litt tid til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå