xain Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 skjulmeg.net? hva gjør den? vil ikke bruk proxy site for da sir dem bare gå ut fra proxy site :-S neh den funka ikke hos mæ.. kasta mæ ut fra nette faktisk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Som sagt. La være. Du risikerer å bli etterforsket fordi alarmer går av på it-avdelinga. Du vil vel ikke ha nedsatt orden like før skoleslutt? Dropp MSN-greiene, skoler blokker slikt for en grunn, for at unger ikke skal sitte og tappe på MSN i timene istedet for å følge med. Pluss alle sikkerhetsfarene ikke minst. En bruker klikke på en spam-link på msn med et virus i, så er hele skolen infisert. Pluss at de vil ikke at 1-2 karer skal vite "hemmelige veier", da de vet at alle de andre elevene vil mase på dem til de lærer dem også trikset. Derfor er det ingen triks. Lenke til kommentar
xain Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 har du noe å hjelp meg med da kan du svar vis ikke så ikke si meg hva som er rett og hva som er galt. trur er gammel nok for å kunn d der! Lenke til kommentar
Croome Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 xain: jeg skrev ikke skjulmeg.net jeg skrev fredrikstadparty.no/proxy Lenke til kommentar
xain Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 sorry da. fikk opp skuljmeg.net hos meg :-S men d kom på fredrikstad***** etterpå. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kva med å sette opp heime PCen for fjernhjelp? Då kan du logge deg på heime PCen for å bruke slike tjenester utan å bli stoppa av blokkerte portar og webfilter. Det er ikkje så vanlig å blokkere fjernhjelp funksjonen sidan IT avdelinga bruker den sjølv av og til. Lenke til kommentar
xain Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 hæ? hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Omgåelse av skolebrannmurer og slikt er ikke ønsket på diskusjon.no. Det beste tipset er trolig at du/dere selv tar dette opp med skolens IT-tjeneste. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg