xain Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 hej, jeg vet ikke hvor denne tråden tilhører, men håper admin flytter den vis d e ikke rette plassen.. jeg er på skolen og har med meg min egen pc. jeg er koblet til nett, og jeg kan ikke bruk messenger live (altså msn) har noen noe forslag kos æ kan bruk messenger live, eller har en nettside der jeg kan logg på msn? og klarer heller ikke å bruk nettby og facebook så håper jeg får en proxy nettside også. har prøvd enn del proxy sider men alle jeg prøver er blokkert -.- takk for hjelp Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Hva med å faktisk gjøre det du skal når du er på skolen? Uansett, dette funker til Facebook og Nettby. www.kris.li/programmer/U995.exe Endret 2. juni 2010 av Kris Lenke til kommentar
xain Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 jeg har ikke vanlig skole dag på mandag,onsdag og torsdag. jeg har praksis på skolen, er på sånn IKT. dem lærer meg ikke noe så jeg kjeder meg har ikke noe å gjør så det er derfor jeg vil på msn,facebook og nettby. om jeg hadde noe å gjør da hadde æ ikke logga på msn liksom Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Du kan prøve www.ebuddy.com (MSN). Lenke til kommentar
xain Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 og hva er programmen der btw ? har prøvd ebuddy.com den e blokkert Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Den gjør så du kommer inn på Facebook, Nettby, Ebuddy osv. Lenke til kommentar
xain Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 man trenger ikke en program for å logg sæ på nettby og facebook -.- jeg er redd tør ikke å last den ned xD Lenke til kommentar
Croome Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 det er for å komme igjennom blokkeringa da vettu :S herregud du går jo IKT det der bør du jo kunne! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Du får gjøre som du vil, men jeg bruker det programmet selv, og det er ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Bruk en proxyserver, og logg deretter inn på ebuddy.com. Ellers vil jeg anbefale å gjøre det du egentlig skal. Du er på skolen for å lære, chatting kan vente til etter skolen. Lenke til kommentar
xain Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 æ å vil lære noe men ser ikke ut som dem gidder å hjelp mæ md noe :-S åpna nettopp en proxy side. så sa han ennen lukk den -.- Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Så last ned programmet? Trenger ikke å installeres en gang. Lenke til kommentar
xain Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 lærer faen mæ mer på diskusjon enn på IKT 1 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 æ å vil lære noe men ser ikke ut som dem gidder å hjelp mæ md noe :-S Da må du gjøre de oppmerksom på at du trenger hjelp, det er det de er der for. Lenke til kommentar
xain Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 hva skal jeg gjør etterpå? etter jeg kjørt den så dat æ ut dra nette. så mått æ inn på Iexplorer og alternativer osv for å få nett igjen :-S Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Først starter du programmet. Da starter Internet Explorer også. Så kan du gjøre hva du vil på nettet Lenke til kommentar
xain Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 det gjør faktisk ikke det. jeg kjørte den, Iexplorer åpna seg ikke. og når jeg åpna den så vart det ikke nett :-/ Lenke til kommentar
Croome Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) fordi skolen din bruker proxy det... prøv: http://fredrikstadparty.no/proxy/ Endret 2. juni 2010 av Nixie Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Rart. Når jeg starter programmet her kommer iexplorer opp, og nettet funker med en gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Du kan bli straffet for å jukse deg rundt sperrene i nettverket. Best å la være. Litt oppegående IT-avdelinger har blokket alle de kjente proxyene også, inkludert "surf anonymous" sider. Endret 2. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg