Vamos Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Tittelen sier alt. For å få mer diskusjon rundt temaet (høhø) åpner jeg like gjerne en ny tråd. Helst en norsk side, særlig pga alt av ekstrakostnader som kommer med bestilling fra utlandet. Jeg kan selvsagt bestille fra den første siden som kommer etter et google-søk, men satser på at dere "efarne" draktkjøpere på nettet har tips. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Qxl: http://www.qxl.no/pris/sport-fritid/supporterutstyr/fotball-drakter/sneijder-nederland-drakt-shorts/v/an603151714/ http://fotballverden.no/index.php?cPath=27&osCsid=c7dc35d1c48d9a8c44ae159c7d509c23 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Qxl og gammel drakt er ikke det jeg er ute etter. Resten av de dere har listet ser greie ut. Har dere egne erfaringer med disse? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Qxl og gammel drakt er ikke det jeg er ute etter. Resten av de dere har listet ser greie ut. Har dere egne erfaringer med disse? Skjønner Da er det vel denne: http://fotballverden.no/product_info.php?cPath=27&products_id=1307 Disse skal være orginale drakter meg bekjent. Kjøpte selv drakt da jeg var i Nederland sist, så har desverre ingen erfaring med de som er listet opp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen som vet om denne siden er til å stole på? Prisene virker for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen som vet om denne siden er til å stole på? Prisene virker for godt til å være sant. De sender via postoppkrav, så burde ikke være noe problem det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Latias: Står en del på et spurs-forum. http://www.nyspurs.com/forum/forum_posts.asp?TID=2908 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Hva vil egentlig det beste stedet å bestille fra da? Fint om dere som har bestilt fra sider uavhengig av supporterklubb kunne komme med tips. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 jeg har bestilt både fra unisport.dk og mmsport.dk .. Så er de sidene jeg pleier å bestille drakter fra. Har selv lyst på nederland sin hjemmedrakt med van persie bakpå, men de to sidene har ikke klart å fått med seg at han bruker nr 9 på ryggen nå og ikke 7. Derfor venter jeg heller litt. Det pleier som oftest å komme toll på 200 kr, men har hendt jeg har sluppet å betale det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Har sendt unisport melding om merking som gift. Om de har muligheten for det blir det nok bestilling derifra. ...noe de selvsagt ikke kunne. Endret 4. juni 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Beklager dobbeltpost, men føler det bør nevnes. Sendte mail med samme spørsmål til mmsport.dk. De ville gjerne merke sendingen som "Gave". Herlige greier. Da skal det bli Nederland-drakt (med skrift) for 500 kr. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ok flott Ja med gave slipper du vel toll da? kanskje jeg bør gjøre det samme nesten gang jeg bestiller derfra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kunne jo bare spurt meg, da jeg skal til Nederland under VM. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kunne jo bare spurt meg, da jeg skal til Nederland under VM. Hvordan skulle han vite det? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 hvor mye koster det for drakta, shorts og kanskje sokker i Nederland da ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kunne jo bare spurt meg, da jeg skal til Nederland under VM. Hvordan skulle han vite det? Fordi jeg har nevnt det diverse steder flere ganger? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Slutt å tull, DJ. Vi er jo bestevenner. Selvsagt visste jeg at du skulle til Nederland. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Så derfor spurte du her? (Ja, tok ironien) Selv om du bor rett ved meg når jeg studerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå