igxx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 hei! emnetittelen forteller vell alt? vet dokker om noe bra spilt-screen(co-op) spill til ps3? det eneste jeg vet om er cod spillene, vet dokker noen andre? mvh igxx ps: fant ingen tidligere poster om dette Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 resident evil 5 er jo bra for noen? Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 kanbksje red dead redemption...? har ikke prøvde det men, ser kult ut Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Rainbow Six Vegas serien er begge gode å spille coop på. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 tusen takk:) har dere noen flere? Lenke til kommentar
kyrree Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Army of two spillene er jo ok spill som fungerer bra i co-op Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Bad Company 2 har vel kommet med en co-op del nå... Lenke til kommentar
b1dik Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Pixeljunk monsters! utrolig morro co-op spill for en billig penge:) Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 LittleBigPlanet og Lego spillene. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 hahah lego spillene:S Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Red Dead har da ikke coop. Borderlands er det råeste coop spillet jeg har spilt! Rundet det med en kompis to ganger etter hverandre. Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Lost Planet 2 har jeg hørt har bra co-op, også har vi Demon's Souls som kommer ut snart. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 takk for svarene:) har ikke hørt om lost planet 2 og deamons souls:D skal skjekk de ut:D Lenke til kommentar
Erav Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Red Dead har da ikke coop. De har nå. Opp til 4 stk kan gjøre oppgrad sammen. Er dog Download Able Content, og er gratis. Men ja, Red dead er ikke idealistisk, siden han skal vel ha spill som ikke er online? Endret 24. juni 2010 av Erav Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 takk for svarene:) har ikke hørt om lost planet 2 og deamons souls:D skal skjekk de ut:D Demon Souls har jo ikke split screen, har det?? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ingen som vet? Jeg har surfet en del rundt og ser at det har blitt avkreftet på et annet engelsk forum... Men ble litt usikker når han ene ovenfor her påsto at det skulle være. Er vel bare online, ikke splitscreen? Lenke til kommentar
almazy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Demon's Souls har bare online multiplayer. En spiller innenfor et visst level kan komme inn i "verdenen" til en annen spiller som har tilnærmet samme level. Hvor mange level det kan være i mellom varierer ettersom du går høyere. Noen booster karakterer gjennom New Game+ mange ganger, og skaffer seg et grisehøyt soul level. Selv har jeg flere på over 200, og da tror jeg at jeg kan gå inn/få med andre karakterer som er 20 leveler pluss/minus. Dette fungerer slik at den karakteren i soul form (altså død/halvert helse) kan komme inn til en levende karakter (levende blir du ved å bruke spesielle items eller ved å drepe en demon(boss)). Det du tar med deg tilbake fra cross-world-play er sjelene du har opptjent. Dette var en beskrivelse av co-op. Du kan selvfølgelig også invadere en levende spillers verden på samme måte med èn hensikt for øye; drepe ham. Demon's Souls kan anbefales på det sterkeste til alle som har tålmodighet, og tåler et spill uten en drøss av checkpoints. Knallspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå