Engberg Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Hei, jeg har i dag tentamen i service og samferdsel, og trenger hjelp av noen som er flink med lover. Jeg har litt dårlig tid, og skriver denne tråden før jeg begynner å lete etter lover selv. Oppgaven er som følger: En dag kommer Peder Ås inn i butikken og er ganske rasende. Han sier at han kjøpte et par joggesko for 3 uker siden for kr 1.400,-. Etter kort tids bruk løsnet sålen foran den ene skoen, slik at Peder Ås snublet og falt på en løpetur. I fallet forstuet han ankelen kraftig og rev samtidig et stor hull i i sin nyinnkjøpte Adidas joggedress for kr 1.800,-. Han krever å få nye joggesko og ny joggedress umiddelbart. Han er ganske sint og høylytt og de andre kundene i butikken kan ikke unngå å legge merke til det som skjer. Hvordan vil du håndtere denne kunden? Sjekk også lovverk. Om noen har noen viten om dette, hadde det vært flott. Vil følge med her samtidig som jeg leter selv. Endret 2. juni 2010 av CRWTH 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå