Muffinman Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 si at du skal ha to sånne corsair da blir foskjellen 400 kr.WTF du skrev jo selv at budsjettet ditt var på 6000 kr. hva mener du da med at diskene osv. kosta 12 høvdinger?? Denne tråden er kommet veeeldig langt off topic, men jeg svarer likevel: Budsjettet mitt til hovedkort, ram prosessor og kjøler var på 6000 spenn. Resten har jeg kjøpt inn etterhvert, noen tusenlapper hver måned. Når scsi/diskoppsettet har kostet såpass mye som det har gjort, er det på tide å bremse litt. Når jeg nevner prisen på dette, er det vel for å demonstere hvorfor jeg har satt en absolutt prisgrense grense for disse komponentene. Capice? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Greit, de 512MB TwinMOS jobber med 256MB Kingston ... men ...Alt crasjer etter hvert hvis det er 1GB med minne, altså 2x256MB Kingston og 512MB TwinMOS. Hva som er probleme da ? HK støtter 2GB eller 3GB med PC 2100 ... :oops: Minne brikker er nøyaktig like , alle tre brikker er DDR 2100(266 Mhz) CL 2,5 , unbuferet, non-parity. Hvilket hovedkort har du? Det kan være at du må bruke ecc registered ram hvis du skal ha flere enn to brikker. Har du prøvd med Twinmos brikken med en brikke til eller Twinmos brikken alene? Hvis ikke, så prøv det. Det finnes også programmer som tester minnebrikkene. Det kan jo være verdt et forsøk. Til endel andre: Hold dere til topic! Hvis dere ikke kan hjelpe Pirka så ikke svar! Skrivefeil skal heller ikke kommenteres. E. o. d. Lenke til kommentar
capy Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 1.bud: ikke mix ram fra forskjellige produsenter. 2.bud: ikke mix ram med forskjellig spec fra samme produsent. følg disse budene og det vil gå deg vel. Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Ram mine ... Ram minne ... Om det tokk lang tid før du fatta hva det handler om ? Jeg er ikke FInnske , men POLSKE !!! P:-!W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå