klaps Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har kjøpt telefonen hos Phonzo til bruk i Phonzo Cash abonnement. Problem: Kan ikke bruke kontaktlisten (Local directory). Mye tyder på at det ikke finnes en slik kontaktliste lokalt på telefonen og at den må opprettes. Jeg ser ikke hvordan det kan gjøres. Har lest - User Guide, engelsk versjon av brukerveileding, <<se lenken her>>. - FAQ på http://gigaset.com/no/no/cms/PageCustomerServicesFAQ.html Følger jeg User Gude slavisk for innlegg av første kontakt, får jeg aldri responsen "Dir empty New Entry?" i displayet. Kan derfor ikke legge inn kontakt. Det finnes en nettside lokalt der en kan laste opp en .vcf fil med kontakter. Opplastingen går helt greit, men fremdeles er ikke kontaktene tilgjengelige til bruk. Er det noen som har fått directory til å fungere på denne telefonen? Lenke til kommentar
klaps Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Løsning: holde knapp for kontaktliste nede hardt, lenge og vel, så kommer lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå