Gå til innhold

Hvilket Hk+minne til XP2500+??

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

En kompis skal oppgradere så han spurte meg om eg kunne finne ut ka som var lurt/best å kjøpe. Han har rundt 3000kr mer eller mindre. Han skal ha min.XP2500 barton og 512ddr pluss HK. Er det noen HK som har innebygget Bluetooth? Kan noen finne ut ka som er best? Husk maks 3400kr eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg holder en knapp på abit nf7-s versjon2.0 samt to stk 256mb TwinMOS m/winbond rambrikker.

Har bygget 5 maskiner med utgangspunkt i nf7-s v2 og alle har fungert totalt uten problemer. Jeg er faktisk overrasket selv over hvor bra det kortet er!

Ellers, så er det lurt å følge med på hk tester på www.anandtech.com www.hardocp.com www.overclockers.com www.tomshardware.com osv...

Nå skal det jo nevnes at asus a7n-8x deluxe også er et meget habilt hovedkort. Anandtech kåret a7n-8x deluxe til "power user winner", og Epox 8RDA+ som "value user winner" for en stund tilbake.

Ingen av de har bluetooth som standard. Er ikke helt sikker på beste måten å implementere bluetooth.

DrErling

Lenke til kommentar

Kjøp Aopen AK77-8xn, og en 512mb Apacer 2700 + en AMD Xp 2600+ 333fsb.. dette funker konge.. hovedkortet har LAN og lyd.. Dette koster cs 2250,- på www.psdata.no :smile: og det er en BRA pris!

Har dette selv.. funker som bare det!.. :wink:

Lenke til kommentar

Abit NF7-S v2.0. Det er mer for penga enn Asus A7N8X Deluxe. Og det er minst like stabilt og mer overklokkingsvennlig.

Tror ellers det er dårlig med AMD hovedkort med blåtann. Personlig har jeg kun sett det som orginalvare på et par MSi P4 hovedkort. Mulig MSi sine AMD hovedkort har den muligheten også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...